Ο συμπλέκτης υγρού τύπου είναι βυθισμένος σε ένα λιπαντικό,χρησιμεύει έως ψυκτικό το οποίο επίσης διατηρεί τις επιφάνειες καθαρές και δίνει ομαλότερη απόδοση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.R414 έγραψε:Δεν δοκιμασα τππ απλα ρωταω..Κωστα δλδ εννοεις υδραυλικο συμπλεκτη?
Εψαξα και βρηκα και γω υγρου και ξηρου τυπου αλλα δεν καταλαβα πως σχετιζεται με το λαδι της μηχανης...
Οι υγροί συμπλέκτες, ωστόσο, τείνουν να χάνουν κάποια ενέργεια από το λιπαντικό και για να αντισταθμίσουν το χαμηλό συντελεστή τριβής, λόγο ότι ο δίσκος είναι βουτηγμένος στο λάδι, βάζουν πολλούς δίσκους συμπλέκτη, οπως πχ στις μηχανές.
Δηδ το "Not suitable for wet clutch applications"εννοεί ότι το λάδι αυτό δεν ενδεικνύεται για την παραπάνω εφαρμογή.