0-220

Πληροφορίες και φωτογραφίες όσο αφορά MG & Rover
vagelis
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Παρ Φεβ 22, 2013 8:50 pm
Επικοινωνία:

Re: 0-220

Δημοσίευση από vagelis » Πέμ Μαρ 14, 2013 12:12 am

Α,οκ τότε,το ίδιο πρέπει να λέμε...
Το πήρα και έβαλα πολλά πράγματα στο δικό μου...
Αλλά δεν πήγαινε έτσι πριν...το σασμάν που του έχω βάλει το βοηθά αρκετά,του έχω βάλει κορονοπηνιο απο PEUGEOT

Άβαταρ μέλους
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1365
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: 0-220

Δημοσίευση από crAss » Πέμ Μαρ 14, 2013 7:19 pm

Φαίνεται από μακριά ότι κάτι παίζει με το κιβώτιο. Αν δεις το excel που είχα φτιάξει παλαιότερα τα μαμά κιβώτια δίνουν πολύ μεγαλύτερες τελικές (θεωρητικά κοντά στα 250, στην πράξη με ολίσθηση τροχών κλπ κοντά στα 230...)

http://imageshack.us/f/166/gearboxtranmisionszy4.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Life is too short not to...

vagelis
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Παρ Φεβ 22, 2013 8:50 pm
Επικοινωνία:

Re: 0-220

Δημοσίευση από vagelis » Πέμ Μαρ 14, 2013 10:29 pm

Τι εννοείς ολίσθηση τροχών στα 230 χλμ?????Παιδιά σε καμία περίπτωση δεν έχει δουλειά ένα MG με εργοστασιακό κιβώτιο...και 230 χλμ να πιάνει θέλει μια τεράστια απόσταση ενώ αυτό μπαμ-μπαμ...εγώ όταν είχα 120 άλογα με κορωνοπήνιο 13/61 είχα φύγει σε VVC145...τώρα με 13/64 και 160 άλογα δεν συζητάμε καν...παρεπιπτώντος το 13/61 πουλιέται ολόκληρο το σασμάν....

xristos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2012 8:52 pm
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Re: 0-220

Δημοσίευση από xristos » Παρ Μαρ 15, 2013 1:01 am

Παμε και μια 0-150 απο 14ρι !!!
https://www.youtube.com/watch?v=xVJN5xrnKcs" onclick="window.open(this.href);return false;

vagelis
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Παρ Φεβ 22, 2013 8:50 pm
Επικοινωνία:

Re: 0-220

Δημοσίευση από vagelis » Παρ Μαρ 15, 2013 8:32 am

αμα εβαζες και το κοντο σασμαν που σου δεινα θα εβλεπες πολυ καλη διαφορα,συμβουλη αστο να ζεσταθει καλα πρωτα πριν το κοφτιαζεις

Άβαταρ μέλους
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1365
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: 0-220

Δημοσίευση από crAss » Παρ Μαρ 15, 2013 5:46 pm

vagelis έγραψε:Τι εννοείς ολίσθηση τροχών στα 230 χλμ?????Παιδιά σε καμία περίπτωση δεν έχει δουλειά ένα MG με εργοστασιακό κιβώτιο...και 230 χλμ να πιάνει θέλει μια τεράστια απόσταση ενώ αυτό μπαμ-μπαμ...εγώ όταν είχα 120 άλογα με κορωνοπήνιο 13/61 είχα φύγει σε VVC145...τώρα με 13/64 και 160 άλογα δεν συζητάμε καν...παρεπιπτώντος το 13/61 πουλιέται ολόκληρο το σασμάν....
Προφανώς το κορωνοπήνιο που έχεις βάλει κάνει τρελή διαφορά προς το καλύτερο, ειδικά σε ταχύτητες άνω των 140-150 κμ/ώρα :)

Όσο για το λάστιχο για να πετύχει την βέλτιση πρόσφυση "γλιστράει" ελαφρά και έτσι καλύπτει χοντρικά 5% μεγαλύτερη απόσταση από την πραγματική απόσταση που διανύει. Προφανώς το 5% μπορεί να είναι λιγότερο ή και περισσότερο ακόμη και διπλάσιο ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού. Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα σπινάρισμα με τον τροχό να έχει χάσει πρόσφυση και να γυρνά σαν τρελός.
Κοίτα λίγο τα παρακάτω:
http://www.turnfast.com/tech_handling/handling_tractn" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.f1technical.net/forum/viewto ... f=3&t=6300" onclick="window.open(this.href);return false;

Η μετάδοση παίζει γενικά πολύ μεγάλο ρόλο στην κίνηση. Κυκλοφορούσαν και κάτι ανακατασκευασμένα PG1 κιβώτια στην Αγγλία με πολύ κοντές 1-4 (κάπου στα 150+ τελείωνε η 4η στις 7200) και με πολύ μακριά 5η για ταξίδι. Η πατέντα που έκανες είναι η πιο φθηνή προσέγγιση γιατί αλλιώς θα έπρεπε να πάει κανείς σε aftermarket πολύ ακριβές λύσεις.

Όσο για το ζέσταμα στα K-series επιβάλλεται γιατί αλλιώς είναι η σίγουρη συνταγή για φλάντζα. Επειδή οι περισσότεροι δεν έχουμε δείκτη θερμοκρασίας λαδιού, καλό είναι να υπάρχει και κάποιο χρονικό διάστημα από όταν φτάσει η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού στην κανονική τιμή λειτουργίας της πριν αρχίσει πιθανό σκίσιμο.
Life is too short not to...

Άβαταρ μέλους
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3725
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: 0-220

Δημοσίευση από i-VTec » Δευ Μαρ 18, 2013 1:36 pm

Αυτά τα κιβώτια μόνο για αναβάσεις και ράλλυ...ακόμα και για 400 μέτρα από στάση δε φτάνουν, ένα ZR κοντράδικο θα έχει κοντά στα 150+ trap speed οπότε θα βάζει και 5η αναγκαστικά

Καλά ανοίγει πάντως για τα δεδομένα του.
Εικόνα

vagelis
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Παρ Φεβ 22, 2013 8:50 pm
Επικοινωνία:

Re: 0-220

Δημοσίευση από vagelis » Δευ Μαρ 18, 2013 10:53 pm

Εγω 400αρι εβλεπα 175-180 νομιζω με το προηγουμενο σασμαν μου ειχε 13/61 τωρα αυτο ειναι πιο κοντο αλλα του χω μακρια 5η και δεν την φορτωνει οπως θα επρεπε....

Άβαταρ μέλους
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1365
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: 0-220

Δημοσίευση από crAss » Τρί Μαρ 19, 2013 8:50 am

Τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχουμε εδώ τα χρησιμοποιούμε και για τις καθημερινές μας μετακινήσεις και δεν είναι αποκλειστικά πιστάδικα/κοντράδικα κλπ.
Χωρίς μια μακριά τελευταία σχέση άντε να κάνεις οικονομία σε κάποιο ταξίδι κλπ...
Life is too short not to...

Άβαταρ μέλους
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3725
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: 0-220

Δημοσίευση από i-VTec » Τρί Μαρ 19, 2013 4:29 pm

175-180 400άρι έχουν έξοδο αμάξια 300 αλόγων...οπότε δε νομίζω...
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Info - Photos - Videos”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης