416 GTi B16 dyno
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 06, 2012 7:10 pm
Πήγα dyno σήμερα γιατί πραγματικά είχα απορία να δω τι σκατά βγάζει αυτό το μοτέρ...μιας και είχαν αρχίσει να μου μπαίνουν υποψίες για πλανισμένο καπάκι και δε ξέρω τι σκατά άλλο...
Κι όμως τελικά έβγαλε "λογικά" νούμερα...
Πρώτο πάτημα:
http://i45.tinypic.com/55fcr4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Δεύτερο πάτημα:
http://i49.tinypic.com/2ealzfa.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Στο πρώτο δε το πήγε μέχρι κόφτη γιατί το θεώρησε σημαντικό, στο δεύτερο του είπα να το πάει μέχρι να βαρέσει για να δω κρέμασμα.
Specs: Μαμά B16A1, ebay-short ram, δίχαλο 50άρι φτιαχτό, καταλύτης 200άρης, 54άρα cat-back με δύο καζάνια, μίγματα/αβανς από JDM με 8500 κόφτη. Δεν έχω a/c και υδραυλικό τιμόνι.
Για το πως πάει το αμάξι στο δρόμο, σίγουρα θα έλεγα ότι είναι λογική η ιπποδύναμη. Το vtec point το έχω στις 5000 και φαίνεται ότι είναι ιδανικό, μιας και σχεδόν δε φαίνεται τίποτα στην καμπύλη, κάνει όμως μια κλωτσιά στις 5800 πού δε ξέρω από τι είναι. Μέχρι τις 8400-8500 κρατάει 150+ άλογα οπότε το αλλάζω λίγο πριν τον κόφτη χωρίς πρόβλημα. Το dyno ήταν του Τσακανίκα (Maha) και σύμφωνα με ef9 είναι λίγο πιό αυστηρό από fredy, δηλαδή με χαμηλότερη θερμοκρασία (σήμερα είχαμε 34 βαθμούς στην υπόγα) σε fredy μπορεί να βγάλει και 172-173, γνώμη μου. Γενικά δηλώνω ικανοποιημένος με τις καμπύλες και τα 15,3 Kgm.
Τα AFR μου για όποιον θέλει να δεί, νομίζω με PLX μέτραγε, δεν είμαι σίγουρος, σίγουρα δείχνει πιό φτωχό απ'ότι είναι.
http://tinypic.com/player.php?v=300s103&s=6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tinypic.com/player.php?v=bhf0m&s=6" onclick="window.open(this.href);return false;
Κι όμως τελικά έβγαλε "λογικά" νούμερα...
Πρώτο πάτημα:
http://i45.tinypic.com/55fcr4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Δεύτερο πάτημα:
http://i49.tinypic.com/2ealzfa.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Στο πρώτο δε το πήγε μέχρι κόφτη γιατί το θεώρησε σημαντικό, στο δεύτερο του είπα να το πάει μέχρι να βαρέσει για να δω κρέμασμα.
Specs: Μαμά B16A1, ebay-short ram, δίχαλο 50άρι φτιαχτό, καταλύτης 200άρης, 54άρα cat-back με δύο καζάνια, μίγματα/αβανς από JDM με 8500 κόφτη. Δεν έχω a/c και υδραυλικό τιμόνι.
Για το πως πάει το αμάξι στο δρόμο, σίγουρα θα έλεγα ότι είναι λογική η ιπποδύναμη. Το vtec point το έχω στις 5000 και φαίνεται ότι είναι ιδανικό, μιας και σχεδόν δε φαίνεται τίποτα στην καμπύλη, κάνει όμως μια κλωτσιά στις 5800 πού δε ξέρω από τι είναι. Μέχρι τις 8400-8500 κρατάει 150+ άλογα οπότε το αλλάζω λίγο πριν τον κόφτη χωρίς πρόβλημα. Το dyno ήταν του Τσακανίκα (Maha) και σύμφωνα με ef9 είναι λίγο πιό αυστηρό από fredy, δηλαδή με χαμηλότερη θερμοκρασία (σήμερα είχαμε 34 βαθμούς στην υπόγα) σε fredy μπορεί να βγάλει και 172-173, γνώμη μου. Γενικά δηλώνω ικανοποιημένος με τις καμπύλες και τα 15,3 Kgm.
Τα AFR μου για όποιον θέλει να δεί, νομίζω με PLX μέτραγε, δεν είμαι σίγουρος, σίγουρα δείχνει πιό φτωχό απ'ότι είναι.
http://tinypic.com/player.php?v=300s103&s=6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tinypic.com/player.php?v=bhf0m&s=6" onclick="window.open(this.href);return false;