Σελίδα 1 από 3

Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 07, 2014 6:25 pm
από Σκαρλάτος Γιώργος
Καλησπερα παιδια!! Με λενε Γιωργο και εχω ενα Rover 25 1.4. Τι μπορω να κανω για να το ανεβασω? Το μονο που εχω αλλαξει ειναι η εισαγωγη...φοραει βαρελακι της BMC.
Ευχαριστω πολυ!

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 08, 2014 2:39 am
από nikolas
Καλησπέρα Γιώργο..για να το ανεβάσεις, θα πρέπει να είσαι διατεθιμένος να βάλεις γερά το χέρι στην τσέπη..αν όντως είσαι, υπάρχουν λύσεις

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 08, 2014 8:37 am
από xristos
:wellcome: :wellcome: :wellcome:

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 08, 2014 10:34 pm
από marbin
:wellcome: :sreering: :wellcome:
στροφαλο μπιελοπιστονα 1.8 για αρχη.

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 08, 2014 11:25 pm
από Σκαρλάτος Γιώργος
Καλησπερα και παλι! Το ξερω θα στοιχισει απλα ρωταω για να μαθω απο που να αρχισω και τι θα χρειαστω.... Μετα σκεφτηκα και την μετατροπη απο ZR 1.8 vvc ή απο 620 ti....ειχα βρει μια 620 στην Πατρα αλλα δεν ξερω αν ταιριαζει....

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 09, 2014 12:09 pm
από marbin
και τα δυο μπαινουνε με του 1.8vvc εννοειται πιο ανετα και πιο ορθολoγικα απο του ti.
του ti επειδη ενδιαφερομουν και γω παλιοτερα ειχα ρωτησει αλλα θελει καποια πραγματακια παραπανω
συν οτι θα σου αλλαξει πολυ και η κατανομη βαρουσ λογω βαρουσ του μοτερ.
αν και νομιζω οτι τωρα αφου υπαρχει ο 1.8τ του zt με τα 160 που μπαινει και πιο ευκολα και ειναι και πιο καινουργιο μοτερ δεν νομιζω οτι χρειαζεται να παει καποιοσ στον ti.
αν και για να σου πω την αληθεια ειχα οδηγησει ενα 200αρι με τον ti και απλα σκοτωνε.η ροπη και η δυναμη δεν εχει
σχεση με του zt.μιλαω για οπωσ ειναι βεβαια τα μοτερ μαμα.με τον ti ομωσ το αμαξι ειχε αλλαξει εντελωσ συμπεριφορα.στισ στροφουλεσ ειχε γινει λιγο επικινδυνο.
για μενα αυτη τη στιγμη αν θελεισ προσ turbo μερια του zt 1.8.αν πασ προσ ατμοσφαιρα του zr.
πραγματακια υπαρχουν και για τα δυο πια για να ανεβουν παρα πολυ.
υπ οψιν. εαν θελεισ και νομιμοτητα δηλωνονται απο οτι ξερω ολα τα μοτερ κανονικα.και ο ti.
και φιλε μου ακριβα κοστιζει η βελτιωση για το καθε αυτοκινητο που θα ασχοληθεισ.οτι μαρκα και να ειναι.
ποσο μαλλον εαν ειναι 1.4αρι ατμοσφαιρικο και θελεισ και αλλαγη μοτερ.οτι μαρκα και να ειναι αυτο θα τα σκασεισ.
η βελτιωση δυστυχωσ για ολουσ μασ δεν ειναι φθηνο χομπι. :up:

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 09, 2014 2:21 pm
από R414
Γνωμη δικη μου μιας και ειχα και 14αρι μοτερ και τωρα το 18αρι.
Καντο 1600 μαζι με λιγο καλυτερα εκκεντρα,πεταλουδα,εξατμιση και ενα ελευθερο φιλτρο και εισαι μια χαρα.
Το 1800 δεν στροφαρει :down:

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 09, 2014 6:25 pm
από Σκαρλάτος Γιώργος
σκεφτομουνα το 1,8 vvc να το το τουρμπισω αλλα με εβαλες σε σκεψη με το 1,6...

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 09, 2014 7:16 pm
από marbin
216si----112hp---190 τελικη-----14,5 ροπη----9,9 0-100
218si----117hp---192 τελικη-----16 ροπη----9,1 0-100
1.8vvc--145hp---204 τελικη-----17,5 ροπη----7,5 0-100
1.8vvc(zr)--160hp---210 τελικη-----17,4 ροπη-----7,8 0-100

αυτα ειναι φιλε μου τα ατμοσφαιρικα μοτερ rover που σε ενδιαφερουν με την απλη γλωσσα των αριθμων.
αναλογη ειναι και η διαφορα τουσ στο δρομο.πιστεψε με.

Re: Rover 25 1.4

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 09, 2014 7:18 pm
από Σκαρλάτος Γιώργος
μαλλον για zr το βλεπω....