Πολύ συναισθηματικά το βλέπεις Αντώνη
σιγά που δεν είναι rover λογω αίσθησης της δύναμης από το honda μοτερ... Εδω όλο το σασι είναι βασισμένο σε Ηonda. (ειδικά στα 400αρια)
Σχετικά με τις ερωτήσεις. Δεν έβγαινε rover 14αρι με honda μοτερ έτσι κι αλλιώς. Μόνο τα 416GSI-GTI του 89-95 έβγαιναν με 1600αρι D series μοτερ (honda).
θα σου πρότεινα, μιας και ψάχνεις σε οριακή χρονολογία, να κοιτάς μόνο για τη γενιά 95-99. Είναι γενικότερα πιο φρέσκο αμάξωμα και με βελτιωμένη ανάρτηση σε σχέση με τα 89-95. Για να μη κάθομαι να περιγραφώ τι είναι τι, ρίξε μια μάτια εδω.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_400_/_45" onclick="window.open(this.href);return false;
Απο το 95 και μετά δεν έβγαινε κανένα μοντελο με honda μοτερ. (τουλάχιστον οχι στην Ελλάδα). Αλλά δε νομίζω ότι πρέπει να σταθείς σε αυτό. Έτσι κι αλλιώς για το 14αρι πας.
Όσο αφορά τα θέματα με τα K- series μοτέρ των rover, δε χρειάζεται να ψάξεις να βρεις κάτι συγκεκριμένο. Όλα έχουν παρόμοια πιθανότητα να κάψουν φλάντζα κεφαλής. Αυτό δεν έχει να κάνει με κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Έχει να κάνει καθαρά με την αντοχή της φλάντζας σε απότομες συστολές-διαστολές καθώς ανοιγοκλείνει ο θερμοστάτης του συστήματος ψύξης... που βρίσκεται ατυχώς τοποθετημένος πολύ κοντά της...
Το ουσιαστικότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις για να αποτρέψεις μια τέτοια βλάβη, είναι να μη το ζορίζεις με κρύο μοτέρ. και γενικότερα να μην είσαι αλλοπρόσαλλος στη χρήση... Αφού ζεσταθεί το μοτέρ, είναι προτιμότερο να το ζορίζεις με σταθερά υψηλό ρυθμό (κάτι που σημαίνει ότι το κύκλωμα ψύξης παραμένει σχεδόν διαρκώς ενεργό οπότε δεν δέχεται πολλούς κύκλους ψυχρό-καυτό-ψυχρό-καυτό η φλάντζα) παρά να πηγαίνεις στο 99,9% της διαδρομής κυρία με 5% γκαζι.. και κάποια στιγμή να τη βλέπεις πειρατής της ασφάλτου και να του πίνεις το αίμα λίγο πριν το παρκάρεις...
Ή τέλος πάντων, αν αποφασίζεις να πας μια χαλαρή βόλτα, να μένει χαλαρή χωρίς απότομες εξάρσεις.
Φαντάζομαι εννοείται ότι θα πρέπει να ελέγχεις κατά διαστήματα αν έχει αρκετό νερό-παραφλού το παγούρι του ψυγείου... γιατί πολλές φορές η αστοχία της φλάντζας οφείλεται σε αμέλεια του οδηγού, που εν τέλει πάλι τη χρεώνεται η μάρκα.
Στη τελική δεν είναι δεδομένο ότι θα κάψει φλάντζα. Αν ήταν έτσι, τα 14αρια από τις αρχές του 90 θα είχαν εξαφανιστεί, ειδικά σε άλλες χώρες που αλλάζουν τα αυτοκίνητα με μεγαλύτερη ευκολία απ ότι εδω. (ειδικά όταν το κόστος της επισκευής είναι συγκρίσιμο με την τωρινή αξία του αυτοκίνητου, μιλώντας για τα μοντέλα του 90)
Από εκεί και πέρα, ότι ρίσκα έχεις αγοράζοντας ένα οποιοδήποτε άλλο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, τα έχεις και εδω.
Δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις ακριβώς τι χρήση είχε κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, ούτε αν του έκανε τα σωστά service. Όποιο αυτοκίνητο και να πάρεις, ότι μοτέρ και να φοράει, αν δεν έχει συντηρηθεί σωστά, το πιθανότερο είναι να βγάλει κάποια βλάβη. Οπότε το σημαντικότερο είναι να ελέγξεις όσο το δυνατόν το ιστορικό service του αυτοκίνητου αλλά και την τωρινή του κατάσταση σε κάποιον εξειδικευμένο μηχανικό πριν το πάρεις.