Αγορά 414 sli..Βοήθεια....

Πείτε μας μερικά πράγματα για εσάς!
Απάντηση
Gianniss
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 01, 2011 12:22 pm
Επικοινωνία:

Αγορά 414 sli..Βοήθεια....

Δημοσίευση από Gianniss »

Καλως σας βρηκα αδερφια.
Γλυκοκοιταω εδω και χρονια τα roverakia αλλα ποτε δεν μου (καθοταν).Ακουω για διαφορα προβληματα και αρκετοι με απετρεπαν απο Rover.Εχω βρει λοιπον ενα 414 sli του 95 νομιζω και θα ηθελα να σας κανω μερικες ερωτησεις.
Παντα επηρεασμενος απο λογια φυσικα.βγαζουν τοσα προβληματα η ειναι μην σου τυχει που λενε?
Ποια Rover φοραγαν Honda μηχανη και ποτε το αλλαξαν αυτο?
Οι μηχανες Rover εινα προβληματικες?(καπακια κτλ)
Υποψιν οτι γνωριζω πραγματα για τα αυτοκινητα (γενικα)
αλλα μεσα στην μηχανη οπως ειναι φυσικο δεν μπορουμε να μπουμε.
Ευχαριστω για τον χρονο σας.

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Αγορά 414 sli..Βοήθεια....

Δημοσίευση από antonis132 »

Αν θα αποφασισεις να παρεις rover θα το παρεις με τον κινητηρα Κ αυτη ειναι η ουσια, αν θελεις να το παρεις με κινητηρα honda απλα δεν ειναι rover!(σε αισθηση και δυναμη)
παρτο και μην φοβασαι, πλεον τα περισσοτερα που εμειναν ειναι καλοσυντηρημενα και επισκευασμενα,προχωρα :up:
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Αγορά 414 sli..Βοήθεια....

Δημοσίευση από K-mech »

Πολύ συναισθηματικά το βλέπεις Αντώνη :P σιγά που δεν είναι rover λογω αίσθησης της δύναμης από το honda μοτερ... Εδω όλο το σασι είναι βασισμένο σε Ηonda. (ειδικά στα 400αρια)

Σχετικά με τις ερωτήσεις. Δεν έβγαινε rover 14αρι με honda μοτερ έτσι κι αλλιώς. Μόνο τα 416GSI-GTI του 89-95 έβγαιναν με 1600αρι D series μοτερ (honda).

θα σου πρότεινα, μιας και ψάχνεις σε οριακή χρονολογία, να κοιτάς μόνο για τη γενιά 95-99. Είναι γενικότερα πιο φρέσκο αμάξωμα και με βελτιωμένη ανάρτηση σε σχέση με τα 89-95. Για να μη κάθομαι να περιγραφώ τι είναι τι, ρίξε μια μάτια εδω. http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_400_/_45" onclick="window.open(this.href);return false;
Απο το 95 και μετά δεν έβγαινε κανένα μοντελο με honda μοτερ. (τουλάχιστον οχι στην Ελλάδα). Αλλά δε νομίζω ότι πρέπει να σταθείς σε αυτό. Έτσι κι αλλιώς για το 14αρι πας.

Όσο αφορά τα θέματα με τα K- series μοτέρ των rover, δε χρειάζεται να ψάξεις να βρεις κάτι συγκεκριμένο. Όλα έχουν παρόμοια πιθανότητα να κάψουν φλάντζα κεφαλής. Αυτό δεν έχει να κάνει με κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Έχει να κάνει καθαρά με την αντοχή της φλάντζας σε απότομες συστολές-διαστολές καθώς ανοιγοκλείνει ο θερμοστάτης του συστήματος ψύξης... που βρίσκεται ατυχώς τοποθετημένος πολύ κοντά της...
Το ουσιαστικότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις για να αποτρέψεις μια τέτοια βλάβη, είναι να μη το ζορίζεις με κρύο μοτέρ. και γενικότερα να μην είσαι αλλοπρόσαλλος στη χρήση... Αφού ζεσταθεί το μοτέρ, είναι προτιμότερο να το ζορίζεις με σταθερά υψηλό ρυθμό (κάτι που σημαίνει ότι το κύκλωμα ψύξης παραμένει σχεδόν διαρκώς ενεργό οπότε δεν δέχεται πολλούς κύκλους ψυχρό-καυτό-ψυχρό-καυτό η φλάντζα) παρά να πηγαίνεις στο 99,9% της διαδρομής κυρία με 5% γκαζι.. και κάποια στιγμή να τη βλέπεις πειρατής της ασφάλτου και να του πίνεις το αίμα λίγο πριν το παρκάρεις...
Ή τέλος πάντων, αν αποφασίζεις να πας μια χαλαρή βόλτα, να μένει χαλαρή χωρίς απότομες εξάρσεις.
Φαντάζομαι εννοείται ότι θα πρέπει να ελέγχεις κατά διαστήματα αν έχει αρκετό νερό-παραφλού το παγούρι του ψυγείου... γιατί πολλές φορές η αστοχία της φλάντζας οφείλεται σε αμέλεια του οδηγού, που εν τέλει πάλι τη χρεώνεται η μάρκα.

Στη τελική δεν είναι δεδομένο ότι θα κάψει φλάντζα. Αν ήταν έτσι, τα 14αρια από τις αρχές του 90 θα είχαν εξαφανιστεί, ειδικά σε άλλες χώρες που αλλάζουν τα αυτοκίνητα με μεγαλύτερη ευκολία απ ότι εδω. (ειδικά όταν το κόστος της επισκευής είναι συγκρίσιμο με την τωρινή αξία του αυτοκίνητου, μιλώντας για τα μοντέλα του 90)

Από εκεί και πέρα, ότι ρίσκα έχεις αγοράζοντας ένα οποιοδήποτε άλλο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, τα έχεις και εδω.
Δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις ακριβώς τι χρήση είχε κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, ούτε αν του έκανε τα σωστά service. Όποιο αυτοκίνητο και να πάρεις, ότι μοτέρ και να φοράει, αν δεν έχει συντηρηθεί σωστά, το πιθανότερο είναι να βγάλει κάποια βλάβη. Οπότε το σημαντικότερο είναι να ελέγξεις όσο το δυνατόν το ιστορικό service του αυτοκίνητου αλλά και την τωρινή του κατάσταση σε κάποιον εξειδικευμένο μηχανικό πριν το πάρεις.

carmanvti
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 31, 2009 11:13 am
Επικοινωνία:

Re: Αγορά 414 sli..Βοήθεια....

Δημοσίευση από carmanvti »

K-mech έγραψε: Απο το 95 και μετά δεν έβγαινε κανένα μοντελο με honda μοτερ. (τουλάχιστον οχι στην Ελλάδα).
Αν δεν κάνω λάθος τα 400αρια με αυτόματα κιβώτια είχαν Ηonda κινητήρα 1600cc

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Αγορά 414 sli..Βοήθεια....

Δημοσίευση από i-VTec »

carmanvti έγραψε:
K-mech έγραψε: Απο το 95 και μετά δεν έβγαινε κανένα μοντελο με honda μοτερ. (τουλάχιστον οχι στην Ελλάδα).
Αν δεν κάνω λάθος τα 400αρια με αυτόματα κιβώτια είχαν Ηonda κινητήρα 1600cc
Δεν έχω δεί κανένα τέτοια στην Ελλάδα, πρέπει να είναι μετρημένα στα δάχτυλα...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά 414 sli..Βοήθεια....

Δημοσίευση από nikolas »

K-mech έγραψε:Πολύ συναισθηματικά το βλέπεις Αντώνη :P σιγά που δεν είναι rover λογω αίσθησης της δύναμης από το honda μοτερ... Εδω όλο το σασι είναι βασισμένο σε Ηonda. (ειδικά στα 400αρια)

Σχετικά με τις ερωτήσεις. Δεν έβγαινε rover 14αρι με honda μοτερ έτσι κι αλλιώς. Μόνο τα 416GSI-GTI του 89-95 έβγαιναν με 1600αρι D series μοτερ (honda).

θα σου πρότεινα, μιας και ψάχνεις σε οριακή χρονολογία, να κοιτάς μόνο για τη γενιά 95-99. Είναι γενικότερα πιο φρέσκο αμάξωμα και με βελτιωμένη ανάρτηση σε σχέση με τα 89-95. Για να μη κάθομαι να περιγραφώ τι είναι τι, ρίξε μια μάτια εδω. http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_400_/_45" onclick="window.open(this.href);return false;
Απο το 95 και μετά δεν έβγαινε κανένα μοντελο με honda μοτερ. (τουλάχιστον οχι στην Ελλάδα). Αλλά δε νομίζω ότι πρέπει να σταθείς σε αυτό. Έτσι κι αλλιώς για το 14αρι πας.

Όσο αφορά τα θέματα με τα K- series μοτέρ των rover, δε χρειάζεται να ψάξεις να βρεις κάτι συγκεκριμένο. Όλα έχουν παρόμοια πιθανότητα να κάψουν φλάντζα κεφαλής. Αυτό δεν έχει να κάνει με κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Έχει να κάνει καθαρά με την αντοχή της φλάντζας σε απότομες συστολές-διαστολές καθώς ανοιγοκλείνει ο θερμοστάτης του συστήματος ψύξης... που βρίσκεται ατυχώς τοποθετημένος πολύ κοντά της...
Το ουσιαστικότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις για να αποτρέψεις μια τέτοια βλάβη, είναι να μη το ζορίζεις με κρύο μοτέρ. και γενικότερα να μην είσαι αλλοπρόσαλλος στη χρήση... Αφού ζεσταθεί το μοτέρ, είναι προτιμότερο να το ζορίζεις με σταθερά υψηλό ρυθμό (κάτι που σημαίνει ότι το κύκλωμα ψύξης παραμένει σχεδόν διαρκώς ενεργό οπότε δεν δέχεται πολλούς κύκλους ψυχρό-καυτό-ψυχρό-καυτό η φλάντζα) παρά να πηγαίνεις στο 99,9% της διαδρομής κυρία με 5% γκαζι.. και κάποια στιγμή να τη βλέπεις πειρατής της ασφάλτου και να του πίνεις το αίμα λίγο πριν το παρκάρεις...
Ή τέλος πάντων, αν αποφασίζεις να πας μια χαλαρή βόλτα, να μένει χαλαρή χωρίς απότομες εξάρσεις.
Φαντάζομαι εννοείται ότι θα πρέπει να ελέγχεις κατά διαστήματα αν έχει αρκετό νερό-παραφλού το παγούρι του ψυγείου... γιατί πολλές φορές η αστοχία της φλάντζας οφείλεται σε αμέλεια του οδηγού, που εν τέλει πάλι τη χρεώνεται η μάρκα.

Στη τελική δεν είναι δεδομένο ότι θα κάψει φλάντζα. Αν ήταν έτσι, τα 14αρια από τις αρχές του 90 θα είχαν εξαφανιστεί, ειδικά σε άλλες χώρες που αλλάζουν τα αυτοκίνητα με μεγαλύτερη ευκολία απ ότι εδω. (ειδικά όταν το κόστος της επισκευής είναι συγκρίσιμο με την τωρινή αξία του αυτοκίνητου, μιλώντας για τα μοντέλα του 90)

Από εκεί και πέρα, ότι ρίσκα έχεις αγοράζοντας ένα οποιοδήποτε άλλο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, τα έχεις και εδω.
Δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις ακριβώς τι χρήση είχε κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, ούτε αν του έκανε τα σωστά service. Όποιο αυτοκίνητο και να πάρεις, ότι μοτέρ και να φοράει, αν δεν έχει συντηρηθεί σωστά, το πιθανότερο είναι να βγάλει κάποια βλάβη. Οπότε το σημαντικότερο είναι να ελέγξεις όσο το δυνατόν το ιστορικό service του αυτοκίνητου αλλά και την τωρινή του κατάσταση σε κάποιον εξειδικευμένο μηχανικό πριν το πάρεις.
Αναφορικά με το σασί των Rover ήταν βασισμένο σε Honda ή τον Honda ήταν βασισμένο στα Rover..? είχα την εντύπωση πως το αντιστάθμισμα της χρήσης των honda κινητήρων ήταν αντίστοιχα της χρήσης του σχεδιασμού του 400..μπορεί να κάνω και λάθος όμως..
αυτό που αναφέρεις με τους ψυχρούς-ζεστούς κύκλους είναι σχετικό..με την έννοια, ότι και ρελαντί να το αφήσεις το αυτοκίνητο, θα πάθει ψυχρό σοκ γιατί όταν ανοίξει ο θερμοστάτης, θα μπει απότομα ψυχρότερο ψυκτικό από όσο θα έπρεπε..αλλά ισχύει ότι το βασικότερο είναι να ζεσταθεί καλά το αυτοκίνητο...και όταν λέμε να ζεσταθεί δεν μιλάμε για θερμοκρασία νερού μόνο, αλλά και λαδιού να περάσει τους 60 βαθμούς περίπου.
στα άλλα θα συμφωνήσω..

τέλος, προχθές στη συνάντηση, αναφέρθηκε ότι σκοτώνει ένας ένα 400άρι του >96 οπότε αν σε ενδιαφέρει ρώτα τον Λάμπρο Rofindelver γιατί αυτός ήξερε/άκουσε για την περίπτωση..

Gianniss
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 01, 2011 12:22 pm
Επικοινωνία:

Re: Αγορά 414 sli..Βοήθεια....

Δημοσίευση από Gianniss »

Σας ευχαριστω για τον χρονο σας.
Κ mech οταν λες ψαχνεις σε οριακη χρονολογια τι εννοεις?

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Αγορά 414 sli..Βοήθεια....

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Gianniss έγραψε:Σας ευχαριστω για τον χρονο σας.
Κ mech οταν λες ψαχνεις σε οριακη χρονολογια τι εννοεις?
Καλωσήρθες Γιάννη!! :wellcome:

Ο kmech εννοεί ότι στο έτος 1995 άλλαξε το μοντέλο των σειρών 200 και 400.

Όσο για τα σασί η γενιά '91-'95 θεωρώ ότι εξελίχθηκε από τη Rover. Η επόμενη γενιά όσων αφορά το 200 φαίνεται ότι είναι μια εξέλιξη του προηγούμενου σασί (δλδ Rover), ενώ το 400 είναι καθαρά Honda σασί.

Σχετικά με την αξιοπιστία των Rover αν δεν το κακομεταχειρίζεσαι και το προσέχεις δεν θα σου βγάλει ιδιαίτερα προβλήματα (το ίδιο ισχύει εξάλλου για τα περισσότερα αυτοκίνητα), με μόνη εξαίρεση το θέμα της φλάντζας του κινητήρα.
Επειδή είχα Rover με μοτέρ Honda, μόνο καλά λόγια έχω να πω γι' αυτό το αμάξι και θα στο συνιστούσα ανεπιφύλακτα. Είναι ένας ιδανικός συνδυασμός των θετικών στοιχείων της Rover (που για μένα είναι το ντιζάιν μέσα-έξω, η άνεση, η πολυτέλεια) με τα φοβερά μοτόρια της Honda και μερικά ακόμα μηχανικά μέρη. Να φανταστείς ότι ενώ είμαι αθεράπευτος Hondaκιας αυτό το Rover με κέρδισε και πραγματικά με δυσκολία το πούλησα (και υπό κάποιες ιδιαίτερες συνθήκες) και δε σου κρύβω ότι πάντα, ακόμα και τώρα μου περνάει απ' το μυαλό να ξαναπάρω το ίδιο... και μου χει λείψει...
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Νέα μέλη / Newbies”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες