ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΟΡΑ ROVER 400

Πείτε μας μερικά πράγματα για εσάς!
nelos77
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 11:33 pm
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΟΡΑ ROVER 400

Δημοσίευση από nelos77 »

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές σας. Θα ρωτήσω να μάθω αν έχει αλλαχθεί και η φλάντζα κεφαλής και αν ναι στα πόσα χιλιόμετρα. Άν δεν έχει αλλαχθεί μιάς και το αυτοκίνητο έχει 135000 χλμ στα πόσα λέτε να χρειαστεί να αλλαχθεί;το μοτέρ είναι 1600κ με a/c.

zzzz
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Τρί Δεκ 29, 2009 11:25 am
Τοποθεσία: 25 Cromwell street
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΟΡΑ ROVER 400

Δημοσίευση από zzzz »

έχω και γω 400,το τετράθυρο 1400 του '96 και ο πατέρας μου το 1600 του '98.Άλλαξα πρόσφατα φλάντζα (επειδή ο τύπος που μου το πουλησε είχε πειράξει τα χλμ δεν ξέρω πόσα ακριβώς έχω αλλά σίγουρα πάνω από 300000 :D ), ο πατέρας μου, που το παίρνει στη δουλειά και κοντεύει τις 400000 δεν έχει αντιμετωπίσει το παραμικρό.Από όσο ξέρω δεν υπάρχει πλαφόν χιλιομέτρων για την αλλαγή, με λίγη προσοχή και τύχη μπορεί να μη χρειαστεί να το κάνεις ποτέ.


υ.γ.θα συμφωνήσω με τα παιδιά παραπάνω,το τετράθυρο είναι πιο όμορφο
Rover 216 Gsi '90-R.I.P
Rover 414 si '96

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΟΡΑ ROVER 400

Δημοσίευση από K-mech »

Θα έλεγα ότι είναι καλύτερο να μην έχει αλλαχτεί φλάντζα. Όσα ελαττώματα και να έχει ο εργοστασιακός σχεδιασμός, η συναρμογή των υλικών στο εργοστάσιο δε συγκρίνεται με τις μισοδουλειές που κάνουν πολλές φορές τα συνεργεία.

Αν το προσέχεις μέχρι να ζεσταθεί και δε το σκίζεις γενικά, πιθανότατα θα αργήσεις πολύ να δεις πρόβλημα στη φλάντζα... από τη στιγμή που θα καεί η πρώτη, και αν δεv γίνει υποδειγματική δουλειά στο καθαρισμό των επιφανειών, τοποθέτηση νέας φλάντζας και στο σφίξιμο, θα σου ξανά κάψει φλάντζα και μάλιστα σε 2-3εις δεκάδες χιλιόμετρα.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΟΡΑ ROVER 400

Δημοσίευση από nikolas »

K-mech έγραψε:Θα έλεγα ότι είναι καλύτερο να μην έχει αλλαχτεί φλάντζα. Όσα ελαττώματα και να έχει ο εργοστασιακός σχεδιασμός, η συναρμογή των υλικών στο εργοστάσιο δε συγκρίνεται με τις μισοδουλειές που κάνουν πολλές φορές τα συνεργεία.

Αν το προσέχεις μέχρι να ζεσταθεί και δε το σκίζεις γενικά, πιθανότατα θα αργήσεις πολύ να δεις πρόβλημα στη φλάντζα... από τη στιγμή που θα καεί η πρώτη, και αν δεv γίνει υποδειγματική δουλειά στο καθαρισμό των επιφανειών, τοποθέτηση νέας φλάντζας και στο σφίξιμο, θα σου ξανά κάψει φλάντζα και μάλιστα σε 2-3εις δεκάδες χιλιόμετρα.
http://www.youtube.com/watch?v=8o5eNGFmRxw" onclick="window.open(this.href);return false; :P :P :P :P

πάντως επειδή ξέρω εργοστασιακά στοκ αυτοκίνητα να έχουν κάψει φλάντζα στα 30.000χλμ αλλά και αυτοκίνητα πάνω από 200.000χλμ..είναι πραγματικά λαχείο η υπόθεση..

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΟΡΑ ROVER 400

Δημοσίευση από K-mech »

:lol: Τι να κάνουμε :roll: είσαι φρέσκο παράδειγμα :P
ε αν μετά από 100K χρήσης δεν έχει κάψει φλάντζα στον προηγούμενο, τότε από άποψη λαχείου θα πρέπει να έχει πέσει σε καλή περίπτωση.

Πάντως είναι και θέμα πίεσης. :roll: :)
nikolas έγραψε:
stickers!!! έγραψε:Εμενα παλι βαραγε κοφτη η πεμπτη.....
Τωρα το κοντερ ειχε μονο μεχρι 220...
Σε gps ηταν 228 οταν κοφτιαζε η πεμπτη!!
230 κοντέρ
213 gps
και μετά από 50 χλμ αφού είχα γυρίσει Αθήνα...φλάντζα..!! :sick:
αμ μου θελες και τελικιάσματα τεντιμποϊ :smt079

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΟΡΑ ROVER 400

Δημοσίευση από nikolas »

:spao: :spao: :spao: :spao: :spao: :klaps: :klaps: :klaps: :klaps: :klaps:

nelos77
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 11:33 pm
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΟΡΑ ROVER 400

Δημοσίευση από nelos77 »

Τελικά αύριο τελειώνω με την μεταβίβαση και θα το πάρω το αυτοκίνητο.Ελπίζω να βγεί καλό και να μην τρέχω στα συνεργεία.Πάντως τα νερά και τα λάδια είναι όλα καλά και τα μόνα προβλήματα που έχει είναι τα ημιαξόνια που έχουν σχιστεί οι τσιμούχες και μάλλον θέλει δίσκο και πλατό.Να κάνω και μια ακόμη ερώτηση ρε παιδιά...μου έχουν πεί ότι τα 1400 βγήκαν πιο καλά απο τα 1600?....έχετε ακούσει κάτι γι'αυτό...


Οι συμβουλές σας είναι χρήσιμες και σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΟΡΑ ROVER 400

Δημοσίευση από antonis132 »

Μπα το ιδιο πραγμα βγηκαν 1400-1600 εχουν κοινα υλικα και σχεδιαση, ο 1.100 κινητηρας ισως να μην εκαιγε φλατζα και να βγηκε καλυτερος απο θεμα αξιοπιστιας
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΟΡΑ ROVER 400

Δημοσίευση από nikolas »

nelos77 έγραψε:Τελικά αύριο τελειώνω με την μεταβίβαση και θα το πάρω το αυτοκίνητο.Ελπίζω να βγεί καλό και να μην τρέχω στα συνεργεία.Πάντως τα νερά και τα λάδια είναι όλα καλά και τα μόνα προβλήματα που έχει είναι τα ημιαξόνια που έχουν σχιστεί οι τσιμούχες και μάλλον θέλει δίσκο και πλατό.Να κάνω και μια ακόμη ερώτηση ρε παιδιά...μου έχουν πεί ότι τα 1400 βγήκαν πιο καλά απο τα 1600?....έχετε ακούσει κάτι γι'αυτό...


Οι συμβουλές σας είναι χρήσιμες και σας ευχαριστώ πάρα πολύ.
Ό,τι πρόβλημα θα σου έβγαζε ένα 1.4 θα σου βγάλει και 1.6...ειδικά το θέμα με τη φλάντζα δεν κάνει διακρίσεις στον κυβισμό..παραμένει kseries.. :)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Νέα μέλη / Newbies”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες