Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriolet

Πείτε μας μερικά πράγματα για εσάς!
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Αν κάνεις ένα καλό γυάλισμα στο αμάξι δε νομίζω να κάνει έντονη αντίθεση η φάσα. Αν το αποφασίσεις πάντως μη βάψεις τις μαύρες λεπτομέρειες που έχει πάνω και κάτω και που είναι η συνέχεια του μαύρου περιβλήματος των φαναριών. Δες ένα coupe πως είναι και θα καταλάβεις.

Προφυλακτήρες από 220 είναι θέμα τύχης να βρεις, όμως γενικά τους πουλάνε σε υπερβολικές τιμές (κλασσικά πράγματα - Ελλαδιστάν). Εγώ μια φορά τους είχα βρει τυχαία στον ανταλλακτικατζή μου 160 και τους 2, λογικότατη τιμή, αλλά δε μου έκαναν γιατί είχα το sedan και ο πίσω ήταν πιο κοντός. Ο Δημήτρης (i-VTec) σε γνωστό ανταλλακτικατζή είχε βρει μόνο τον μπροστινό 200 ευρώ (!!! :shock: !!!) αν θυμάμαι καλά. Όποτε η καλύτερη λύση είναι το αγγλικό ebay. Σου προτείνω να τους πάρεις, είναι πανέμορφοι κι αλλάζουν όλο το αυτοκίνητο. :up:

Τα τριγωνάκια μπορείς να τα διακρίνεις εδώ:

http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01442.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Είναι κάπως σπάνια κι αυτά, αλλά στο ebay όλο και κάποιο σετάκι θα πετύχεις. Κοίτα και τις ζάντες που φοράει το συγκεκριμένο GTi (του i-VTec), νομίζω είναι πολύ πιο όμορφες από τις "μαμά" του GTi και σίγουρα πιο ελαφριές.

Από μοτέρ Honda δεν έχεις και πολλές επιλογές, εκτός κι αν θες να μπλέξεις με κόψε-ράψε βάσεις κτλ. Το μοτέρ που έχεις είναι πολύ καλό και βελτιώνεται.

Βέβαια.... μπορείς να βάλεις και του GSi που αν και στα χαρτιά είναι λιγότερο δυνατό, στην πράξη τα κάνει και ιδρώνουν τα GTi :P και κατά τη γνώμη μου έχει περισσότερες δυνατότητες βελτίωσης (ειδικά με μια VTEC κεφαλή). :-D :-D :-D

Εκτιμώ πάντως που θες να κρατήσεις σε εργοστασιακά επίπεδα την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Έχεις γούστο!! ;)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol

Δημοσίευση από i-VTec »

Αυτά τα καθίσματα είναι απίστευτα! Τα θέλω!

Τα πλαϊνά μαρσπιέ του GTi δύσκολα θα τα βρείς, μόνο από Αγγλία...Η αεροτομή ωραία, όπως και όλο το αμάξι, με προφυλακτήρες από 220 θα είναι ακόμα καλύτερο! Έχω και τις πεντάμπρατσες του GTi, και αυτές πού σου είπε ο Τάσος τις εξάμπρατσες, αλλά αυτές θέλουν βαψιματάκι. Το μοτέρ σου δεν έχει εκκεντροφόρους, έχει εκκεντρόφορο...Ποιός σου είπε ότι τον έχουν αλλάξει? Αν ποτέ λύσεις το ψευτοκάπακο από πάνω δες αν γράφει πάνω κάτι ο εκκεντροφόρος ή αν είναι reprofiled (αυτό φαίνεται από τα στενέματα πού κάνουν τα αμύγδαλα σε μερικά σημεία). Φωτογραφίες του χταποδιού? Βεβαιώσου ότι έχει καλή εξάτμιση και καταλύτη, βάλε ένα μεγάλο μεσαίο και τελικό και θα είσαι οκ από θόρυβο. Μη μπείς στον κόπο για μοτέρ από GTi, δεν αξίζει αν έχεις ήδη του GSi. Εκτός αν πας για μοτέρ από VTi ή ανώτερο.
Εικόνα
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Ωχ... νόμιζα ότι είχες του GTi το μοτέρ... γράψε λάθος. :oops: Είσαι πολύ τυχερός τελικά... έχεις το καλύτερο μοτέρ!!! :-D :kot: :sreering: :P
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Άβαταρ μέλους
Roger Taylor
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2011 3:33 pm
Τοποθεσία: Innsbruck Austria
Επικοινωνία:

Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol

Δημοσίευση από Roger Taylor »

Tasos_7R έγραψε:Αν κάνεις ένα καλό γυάλισμα στο αμάξι δε νομίζω να κάνει έντονη αντίθεση η φάσα. Αν το αποφασίσεις πάντως μη βάψεις τις μαύρες λεπτομέρειες που έχει πάνω και κάτω και που είναι η συνέχεια του μαύρου περιβλήματος των φαναριών. Δες ένα coupe πως είναι και θα καταλάβεις.

Προφυλακτήρες από 220 είναι θέμα τύχης να βρεις, όμως γενικά τους πουλάνε σε υπερβολικές τιμές (κλασσικά πράγματα - Ελλαδιστάν). Εγώ μια φορά τους είχα βρει τυχαία στον ανταλλακτικατζή μου 160 και τους 2, λογικότατη τιμή, αλλά δε μου έκαναν γιατί είχα το sedan και ο πίσω ήταν πιο κοντός. Ο Δημήτρης (i-VTec) σε γνωστό ανταλλακτικατζή είχε βρει μόνο τον μπροστινό 200 ευρώ (!!! :shock: !!!) αν θυμάμαι καλά. Όποτε η καλύτερη λύση είναι το αγγλικό ebay. Σου προτείνω να τους πάρεις, είναι πανέμορφοι κι αλλάζουν όλο το αυτοκίνητο. :up:

Τα τριγωνάκια μπορείς να τα διακρίνεις εδώ:

http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01442.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Είναι κάπως σπάνια κι αυτά, αλλά στο ebay όλο και κάποιο σετάκι θα πετύχεις. Κοίτα και τις ζάντες που φοράει το συγκεκριμένο GTi (του i-VTec), νομίζω είναι πολύ πιο όμορφες από τις "μαμά" του GTi και σίγουρα πιο ελαφριές.

Από μοτέρ Honda δεν έχεις και πολλές επιλογές, εκτός κι αν θες να μπλέξεις με κόψε-ράψε βάσεις κτλ. Το μοτέρ που έχεις είναι πολύ καλό και βελτιώνεται.

Βέβαια.... μπορείς να βάλεις και του GSi που αν και στα χαρτιά είναι λιγότερο δυνατό, στην πράξη τα κάνει και ιδρώνουν τα GTi :P και κατά τη γνώμη μου έχει περισσότερες δυνατότητες βελτίωσης (ειδικά με μια VTEC κεφαλή). :-D :-D :-D

Εκτιμώ πάντως που θες να κρατήσεις σε εργοστασιακά επίπεδα την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Έχεις γούστο!! ;)
για την φασα θα ρωτησω και την γνωμη του φαναρτζη μου και κατα ποσο μπορει να κανει καλη δουλεια.
θα προσεξω την λεπτομερεια που λες. ειχα στο μυαλο μου μαζι με την φασα να βαψω και το περιβλημα των φαναριων κοκκινο. αλλα μαλλον θα ακολουθησω την δικια σου συμβουλη.

πολυ ομορφα τα τριγωνακια! θα αρχισω να ψαχνω στην ελλαδα και μετα στο ebay. πρεπει να ειναι μεγαλο το κοστος αποστολης.
και αυτες οι ζαντες ειναι παρα πολυ ομορφες, λιτες και δεν κραζουν.
αν και εχω στο μυαλο μου καποιες απο MG TF 16αρες.. ειναι ιδιο το καρε?
παντως για μοτερ δεν σκεφτομαι αλλαγη. ισως ενα ρεκτιφιε στο μελλον αφου τελειωσω με τα βασικα. με καλυπτει με το παραπανω για την χρηση που θελω το αμαξι. χαλαρες βολτες με ταχυτητες γυρω στα 100. αντε 140.. κατα 90% θα ειμαι παντα "ανοιχτος" οταν το οδηγω. για μεγαλα ταξιδια υπαρχει η GTV.. αν και με την φορα που εχει παρει η βενζινη προς τα πανω με βλεπω να ανοιγω βενζιναδικο για προσωπικη χρηση.
The story goes that Henry Ford used to doff his hat when he saw an Alfa Romeo pass, and that on the day he managed to beat the Alfas, Enzo Ferrari cried like a baby.
Άβαταρ μέλους
Roger Taylor
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2011 3:33 pm
Τοποθεσία: Innsbruck Austria
Επικοινωνία:

Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol

Δημοσίευση από Roger Taylor »

i-VTec έγραψε:Αυτά τα καθίσματα είναι απίστευτα! Τα θέλω!

Τα πλαϊνά μαρσπιέ του GTi δύσκολα θα τα βρείς, μόνο από Αγγλία...Η αεροτομή ωραία, όπως και όλο το αμάξι, με προφυλακτήρες από 220 θα είναι ακόμα καλύτερο! Έχω και τις πεντάμπρατσες του GTi, και αυτές πού σου είπε ο Τάσος τις εξάμπρατσες, αλλά αυτές θέλουν βαψιματάκι. Το μοτέρ σου δεν έχει εκκεντροφόρους, έχει εκκεντρόφορο...Ποιός σου είπε ότι τον έχουν αλλάξει? Αν ποτέ λύσεις το ψευτοκάπακο από πάνω δες αν γράφει πάνω κάτι ο εκκεντροφόρος ή αν είναι reprofiled (αυτό φαίνεται από τα στενέματα πού κάνουν τα αμύγδαλα σε μερικά σημεία). Φωτογραφίες του χταποδιού? Βεβαιώσου ότι έχει καλή εξάτμιση και καταλύτη, βάλε ένα μεγάλο μεσαίο και τελικό και θα είσαι οκ από θόρυβο. Μη μπείς στον κόπο για μοτέρ από GTi, δεν αξίζει αν έχεις ήδη του GSi. Εκτός αν πας για μοτέρ από VTi ή ανώτερο.
σωστα λες. εκκεντροφορους εχουν τα v6. λαθος.
ο πρωην ιδιοκτητης μου ειπε οτι εχει αλλαξει εκκεντροφορο και χταποδι. κατα ποσο στεκει αυτο δεν ξερω. θα το κοιταξω οταν βρω την ευκαιρια και θα βγαλω φωτο να μου πειτε την γνωμη σας. παντως καταλυτη εβαλα καινουριο μολις το πηρα. επισης αλλαξα τον δισκο και τα δισκοφρενα. το τελικο παντως σιγουρα δεν ειναι σε καλη κατασταση. το προβλημα ειναι οτι το Rover βρισκεται στην Ελλαδα και εγω στην Αυστρια αυτη την στιγμη. οπως ειπα, η Roverαρα ειναι το καλοκαιρινο μου αμαξι. αλλα μου αρεσει τοσο πολυ ο χαρακτηρας του που αποφασισα να ριξω καποια λεφτα για να ο κανω πιο αξιοπρεπες. το πασχα περισσοτερα νεα. ελπιζω να βρω και την ευκαιρια να τα πουμε απο κοντα σε καποια συναντηση. :beer:

θελω να σας ευχαριστησω ολους για το καλωσορισμα και τις χρησιμες πληροφοριες. :bow:
The story goes that Henry Ford used to doff his hat when he saw an Alfa Romeo pass, and that on the day he managed to beat the Alfas, Enzo Ferrari cried like a baby.
Άβαταρ μέλους
Roger Taylor
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2011 3:33 pm
Τοποθεσία: Innsbruck Austria
Επικοινωνία:

Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol

Δημοσίευση από Roger Taylor »

τελικα παμε για καινουριο μοτερ... δυστυχως..
θα ηθελα να μου πειτε ποια μοτερ μπαινουν / χωρις κοψε ραψε.
μπορω να βαλω και απο νεοτερα μοντελα?
ποιο να προτιμησω και περιπου ποσα λεφτα αξιζει να δωσω?
The story goes that Henry Ford used to doff his hat when he saw an Alfa Romeo pass, and that on the day he managed to beat the Alfas, Enzo Ferrari cried like a baby.
ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Ωραίο το καμπριολάκι ρε φιλε, μοτερ μπορεις να φορέσεις k series οτιδήποτε.
Καλη επιστροφή και όμορφες βόλτες.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Τι έπαθε το μοτέρ σου??? Δεν επισκευάζεται??? Δυστυχώς απ' όσο ξέρω δεν ταιριάζει κάποιο άλλο μοτέρ πιο καινούριο, χωρίς μετατροπή στις βάσεις. :roll:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Υπάρχει μια περίπτωση να μπορείς να βάλεις κάποιο ποιο καινούριο μοτέρ D16 με VTEC κεφαλή, όπως πχ. το D16Z6 (civic '92-'96) ή το D16Y8 (civic '96-'00) κουμπώνοντας το δικό σου σασμάν, αλλά δε μπορώ να σου πω σίγουρα ότι ταιριάζει 100% χωρίς κόψε/ράψε. Φυσικά θα χρειαστείς κι έναν ηλεκτρολόγο να σου ταιριάξει πλεξούδες και να το κάνει να δουλέυει σωστά και άλλον εγκέφαλο.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Άβαταρ μέλους
Roger Taylor
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2011 3:33 pm
Τοποθεσία: Innsbruck Austria
Επικοινωνία:

Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol

Δημοσίευση από Roger Taylor »

απο εβδομαδα που θα το δει ο μηχανικος μου θα σας πω με μεγαλυτερη σιγουρια τι εχει γινει..
παντως δυσκολα να γινετε επισκευη. επινε και αρκετο λαδι τελευταια. η καταναλωση ομως ηταν χαμηλη.
θα δουμε.. μπορει και να σωθει το μοτερ. αλλα ευκαιρια ειναι να βαλω ενα καλυτερο η εστω με λιγοτερα χιλιομετρα.
ηλεκτρολογο εχω παντως εναν παρα πολυ καλο. δεν θα υπαρχει προβλημα με πλεξουδες και εγκεφαλους.
τι να κανουμε, ετσι ειναι αυτα.. :(

και πανω που πηρα φορα και αρχισα να το συμμασευω..
εμεινα με τα γκατζετ στο χερι :lol:
The story goes that Henry Ford used to doff his hat when he saw an Alfa Romeo pass, and that on the day he managed to beat the Alfas, Enzo Ferrari cried like a baby.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Νέα μέλη / Newbies”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες