Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriolet
- Roger Taylor
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2011 3:33 pm
- Τοποθεσία: Innsbruck Austria
- Επικοινωνία:
Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriolet
Καλησπερα παιδια,
Ονομαζομαι Θανος.
Αν και ειμαι τρελος alfisti εδω και χρονια, αγορασα προσφατα ενα rover 216 cabriolet για καθημερινη χρηση.
εμπειρια για αυτοκινητα που δεν ειναι ιταλικα εχω πολυ μικρη εαν εξαιρεσω ενα honda concerto που ειχα πριν απο 3 χρονια για μικρο χρονικο διαστημα.
Στο θεμα μας,
Το rover μου αρεσει αρκετα και γενικα ειναι εξαιρετικο value for money μεχρι τωρα.
εχει 120.000 χλμ και η κατασταση του ειναι αναλογικα παρα πολυ καλη μεσα εξω (κοκκινο χρωμα).
μερικα πραγματακια που δεν μου αρεσουν ειναι:
1.Η κουκουλα του ειναι καπως ταλαιπωρημενη.
-Γινετε service σε καποιον ταπετσερη η θα χρειαστει αλλαγη?
2.Ειναι χαμηλωμενο. Επειδη το θελω για καθημερινη χρηση και χαλαρες βολτες ψαχνω να βρω μαμα αμορτισερ και ελατηρια.
Εχετε να προτεινετε καποια καλυτερη λυση?
3.Η εξατμιση δεν ειναι μαμα και κανει εναν "καγκουρικο" για τα γουστα μου ηχο. Πιθανοτατα εχει αλλαχθει μονο το τελικο καζανακι.
Φανταζομαι και εκει η μαμα λυση ειναι η καλυτερη επιλογη...
4.Η ακαμψια του αυτοκινητο στις στροφες ειναι σαν χαρακας... Λογικο για τετραθεσιο cabrio.
Μπορει να διορθωθει αυτο με καποια μπαρα θολων η και αλλες after market μπαρες σε αλλα σημεια?
Φανταζομαι θα εχει γινει συζητηση για αυτα τα θεματα μεσα στο forum. Εαν μπορουσατε να με βοηθησετε με καποια λινκ απο τις καλυτερες συζητησεις θα ημουν ευγνωμων.
Αυτα προς το παρον..
Και αφου ειπα οτι ειμαι Alfisti, εχω μια Alfa Romeo GTV v6 tb και μια Alfa Romeo 75.
Ονομαζομαι Θανος.
Αν και ειμαι τρελος alfisti εδω και χρονια, αγορασα προσφατα ενα rover 216 cabriolet για καθημερινη χρηση.
εμπειρια για αυτοκινητα που δεν ειναι ιταλικα εχω πολυ μικρη εαν εξαιρεσω ενα honda concerto που ειχα πριν απο 3 χρονια για μικρο χρονικο διαστημα.
Στο θεμα μας,
Το rover μου αρεσει αρκετα και γενικα ειναι εξαιρετικο value for money μεχρι τωρα.
εχει 120.000 χλμ και η κατασταση του ειναι αναλογικα παρα πολυ καλη μεσα εξω (κοκκινο χρωμα).
μερικα πραγματακια που δεν μου αρεσουν ειναι:
1.Η κουκουλα του ειναι καπως ταλαιπωρημενη.
-Γινετε service σε καποιον ταπετσερη η θα χρειαστει αλλαγη?
2.Ειναι χαμηλωμενο. Επειδη το θελω για καθημερινη χρηση και χαλαρες βολτες ψαχνω να βρω μαμα αμορτισερ και ελατηρια.
Εχετε να προτεινετε καποια καλυτερη λυση?
3.Η εξατμιση δεν ειναι μαμα και κανει εναν "καγκουρικο" για τα γουστα μου ηχο. Πιθανοτατα εχει αλλαχθει μονο το τελικο καζανακι.
Φανταζομαι και εκει η μαμα λυση ειναι η καλυτερη επιλογη...
4.Η ακαμψια του αυτοκινητο στις στροφες ειναι σαν χαρακας... Λογικο για τετραθεσιο cabrio.
Μπορει να διορθωθει αυτο με καποια μπαρα θολων η και αλλες after market μπαρες σε αλλα σημεια?
Φανταζομαι θα εχει γινει συζητηση για αυτα τα θεματα μεσα στο forum. Εαν μπορουσατε να με βοηθησετε με καποια λινκ απο τις καλυτερες συζητησεις θα ημουν ευγνωμων.
Αυτα προς το παρον..
Και αφου ειπα οτι ειμαι Alfisti, εχω μια Alfa Romeo GTV v6 tb και μια Alfa Romeo 75.
The story goes that Henry Ford used to doff his hat when he saw an Alfa Romeo pass, and that on the day he managed to beat the Alfas, Enzo Ferrari cried like a baby.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol
Θάνο!!!
1. Σίγουρα υπάρχουν ταπετσέρηδες που μπορούν να δώσουν λύση στο πρόβλημα της κουκούλας. Αν είναι πολύ ταλαιπωρημένη, μάλλον θα πρέπει να την αντικαταστήσεις.
2. Για να επαναφέρεις το αμάξι στο αρχικό ύψος, αρκεί να αλλάξεις τα ελατήρια που φοράει τώρα με τα εργοστασιακά. Εγώ πάντως θεωρώ αντιαισθητικό το μαμά ύψος και θα επέλεγα ελατήρια χαμηλώματος 2-3cm.
Αν τα αμορτισέρ που φοράει χρειάζονται κι αυτά αλλαγή, η καλύτερη λύση είναι τα κίτρινα koni, αλλά κοστίζουν. Από εκεί και πέρα αν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις σε κράτημα υπάχουν και πιο φτηνές λύσεις όπως τα kayaba excel-g.
3. Ναι μπορείς να βάλεις τη μαμά εξάτμιση, αλλά υπάρχουν και εξατμισάδες που μπορούν να σου φτιάξουν ανοξείδωτη εξάτμιση, η οποία να είναι ήσυχη (άντε ένα κλικ πιο θορυβώδης απ' την εργοστασιακή) και παράλληλα λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου και γενικά καλύτερης ροής να δώσει και κάτι ψιλά σε απόδοση.
4. Όπως λες κι εσύ λογικό για cabrio που μάλιστα έχει κάποια χρονάκια στην πλάτη του (είτε μιλάμε για σχεδίαση και τεχνολογία εκείνης της εποχής, είτε για γήρανση του χάλυβα). Μπάρες θόλων και ψαλιδιών σίγουρα θα έδιναν το κάτι παραπάνω στην ακαμψία. Πάντως γενικά θεωρώ πως το σασί δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα ακαμψίας και η αίσθηση αυτή προέρχεται από ταλαιπωρημένα συνεμπλόκ. Επομένως, θα σε συμβούλευα να επενδύσεις πρώτα στην αντικατάσταση ΟΛΩΝ των συνεμπλόκ και μετά βλέπεις για μπάρες.
Λεπτομέρειες για το στήσιμο και τις επιλογές που έχεις θα βρεις αρκετές αν ψάξεις λίγο στο forum. Απλά χρησιμοποίεισαι την αναζήτηση και ότι απορίες έχεις τις συζητάμε.
Υ.Γ.: Καλά, που βρήκες Honda Concerto??? Δεν έχω δει ποτέ στην Ελλάδα!!! Δε ξέρω αν το γνωρίζεις, αλλά το Rover που πήρες και το concerto που είχες μοιράζονται το ίδιο σασί!!! (Και τον ίδιο κινητήρα αν το αμάξι σου έχει το μοτέρ της Honda με τα 125PS ).
1. Σίγουρα υπάρχουν ταπετσέρηδες που μπορούν να δώσουν λύση στο πρόβλημα της κουκούλας. Αν είναι πολύ ταλαιπωρημένη, μάλλον θα πρέπει να την αντικαταστήσεις.
2. Για να επαναφέρεις το αμάξι στο αρχικό ύψος, αρκεί να αλλάξεις τα ελατήρια που φοράει τώρα με τα εργοστασιακά. Εγώ πάντως θεωρώ αντιαισθητικό το μαμά ύψος και θα επέλεγα ελατήρια χαμηλώματος 2-3cm.
Αν τα αμορτισέρ που φοράει χρειάζονται κι αυτά αλλαγή, η καλύτερη λύση είναι τα κίτρινα koni, αλλά κοστίζουν. Από εκεί και πέρα αν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις σε κράτημα υπάχουν και πιο φτηνές λύσεις όπως τα kayaba excel-g.
3. Ναι μπορείς να βάλεις τη μαμά εξάτμιση, αλλά υπάρχουν και εξατμισάδες που μπορούν να σου φτιάξουν ανοξείδωτη εξάτμιση, η οποία να είναι ήσυχη (άντε ένα κλικ πιο θορυβώδης απ' την εργοστασιακή) και παράλληλα λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου και γενικά καλύτερης ροής να δώσει και κάτι ψιλά σε απόδοση.
4. Όπως λες κι εσύ λογικό για cabrio που μάλιστα έχει κάποια χρονάκια στην πλάτη του (είτε μιλάμε για σχεδίαση και τεχνολογία εκείνης της εποχής, είτε για γήρανση του χάλυβα). Μπάρες θόλων και ψαλιδιών σίγουρα θα έδιναν το κάτι παραπάνω στην ακαμψία. Πάντως γενικά θεωρώ πως το σασί δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα ακαμψίας και η αίσθηση αυτή προέρχεται από ταλαιπωρημένα συνεμπλόκ. Επομένως, θα σε συμβούλευα να επενδύσεις πρώτα στην αντικατάσταση ΟΛΩΝ των συνεμπλόκ και μετά βλέπεις για μπάρες.
Λεπτομέρειες για το στήσιμο και τις επιλογές που έχεις θα βρεις αρκετές αν ψάξεις λίγο στο forum. Απλά χρησιμοποίεισαι την αναζήτηση και ότι απορίες έχεις τις συζητάμε.
Υ.Γ.: Καλά, που βρήκες Honda Concerto??? Δεν έχω δει ποτέ στην Ελλάδα!!! Δε ξέρω αν το γνωρίζεις, αλλά το Rover που πήρες και το concerto που είχες μοιράζονται το ίδιο σασί!!! (Και τον ίδιο κινητήρα αν το αμάξι σου έχει το μοτέρ της Honda με τα 125PS ).
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
- Roger Taylor
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2011 3:33 pm
- Τοποθεσία: Innsbruck Austria
- Επικοινωνία:
Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol
Δεν ειναι τοοοσο χαλια.. Κυριως απο μεσα, δηλαδη ο "oυρανος" οταν ειναι κλειστο. Πιστευω ενα καλος ταπετσερης θα καταφερει να κανει την δουλεια.Tasos_7R έγραψε: Θάνο!!!
1. Σίγουρα υπάρχουν ταπετσέρηδες που μπορούν να δώσουν λύση στο πρόβλημα της κουκούλας. Αν είναι πολύ ταλαιπωρημένη, μάλλον θα πρέπει να την αντικαταστήσεις.
Δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα το κρατημα σε αυτο το αυτοκινητο. Οπως ειπα, καθημερινο, βολτα, παραλια. Μαλλον προς το χαλαρο πρεπει να ειναι. Θα κοιταξω τιμες για τα kayaba excel-g που λες.Tasos_7R έγραψε: 2. Για να επαναφέρεις το αμάξι στο αρχικό ύψος, αρκεί να αλλάξεις τα ελατήρια που φοράει τώρα με τα εργοστασιακά. Εγώ πάντως θεωρώ αντιαισθητικό το μαμά ύψος και θα επέλεγα ελατήρια χαμηλώματος 2-3cm.
Αν τα αμορτισέρ που φοράει χρειάζονται κι αυτά αλλαγή, η καλύτερη λύση είναι τα κίτρινα koni, αλλά κοστίζουν. Από εκεί και πέρα αν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις σε κράτημα υπάχουν και πιο φτηνές λύσεις όπως τα kayaba excel-g.
Tasos_7R έγραψε: 3. Ναι μπορείς να βάλεις τη μαμά εξάτμιση, αλλά υπάρχουν και εξατμισάδες που μπορούν να σου φτιάξουν ανοξείδωτη εξάτμιση, η οποία να είναι ήσυχη (άντε ένα κλικ πιο θορυβώδης απ' την εργοστασιακή) και παράλληλα λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου και γενικά καλύτερης ροής να δώσει και κάτι ψιλά σε απόδοση.
επρεπε να το σκεφτω πιο νωρις αυτο... ευχαριστω! πρωτα στην λιστα τα συνεμπλοκ λοιπον!Tasos_7R έγραψε: 4. Όπως λες κι εσύ λογικό για cabrio που μάλιστα έχει κάποια χρονάκια στην πλάτη του (είτε μιλάμε για σχεδίαση και τεχνολογία εκείνης της εποχής, είτε για γήρανση του χάλυβα). Μπάρες θόλων και ψαλιδιών σίγουρα θα έδιναν το κάτι παραπάνω στην ακαμψία. Πάντως γενικά θεωρώ πως το σασί δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα ακαμψίας και η αίσθηση αυτή προέρχεται από ταλαιπωρημένα συνεμπλόκ. Επομένως, θα σε συμβούλευα να επενδύσεις πρώτα στην αντικατάσταση ΟΛΩΝ των συνεμπλόκ και μετά βλέπεις για μπάρες.
τTasos_7R έγραψε: Λεπτομέρειες για το στήσιμο και τις επιλογές που έχεις θα βρεις αρκετές αν ψάξεις λίγο στο forum. Απλά χρησιμοποίεισαι την αναζήτηση και ότι απορίες έχεις τις συζητάμε.
Υ.Γ.: Καλά, που βρήκες Honda Concerto??? Δεν έχω δει ποτέ στην Ελλάδα!!! Δε ξέρω αν το γνωρίζεις, αλλά το Rover που πήρες και το concerto που είχες μοιράζονται το ίδιο σασί!!! (Και τον ίδιο κινητήρα αν το αμάξι σου έχει το μοτέρ της Honda με τα 125PS ).
το Concerto ηταν με αυστριακες πινακιδες. Το ξερω οτι εχουν ιδιο σασι! Μαλιστα οταν ερχομουν στην ελλαδα με αυτο οι φιλοι μου νομιζαν οτι ειναι Rover. Αντε να τους εξηγησω... Και το εσωτερικο ηταν ιδιο με το rover! Το rover βεβαια ειναι πολυ πιο ομορφο μεσα χαρη σε καποιες λεπτομερειες ξυλου, τον χρωματικο συνδιασμο και τα πολυ καλυτερα καθισματα. Hταν 1.5 με 90(?) αλογα.
ευχαριστω για το ποστ σου! στο μελλον θα βαλω και φωτο.
The story goes that Henry Ford used to doff his hat when he saw an Alfa Romeo pass, and that on the day he managed to beat the Alfas, Enzo Ferrari cried like a baby.
- Roger Taylor
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2011 3:33 pm
- Τοποθεσία: Innsbruck Austria
- Επικοινωνία:
Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol
οριστε και μερικες πολυ προχειρες φωτο..
δυστυχως ο καιρος δεν ηταν για καμπριο και μονο 3 φορες εκανα βολτα "ανοιχτος".
ελπιζω το πασχα που θα ξαναερθω ελλαδα να ειναι καλυτερα τα πραγματα.
στον καιρο οφειλεται και το οτι ειναι βρωμικο.
το πασχα που θα εχω περισσοτερο χρονο θα φρεσκαρω το χρωμα του αμαξωματως, θα επαναφερω τα βαμμενα κομματια των προφυλακτηρων στο μαυρο χρωμα και θα τοποθετησω το μαυρο δερματινο σαλονι. με την ευκαιρια θα αλλαχθει και η μοκετα(μαλλον με κοκκινη).
μετα απο αυτα στο μελλον
σκεφτομαι να βαλω πλαινα σποιλερ αλλα δεν εχω βρει ακομα κατι που να μου αρεσει.
ακολουθει η αλλαγη ζαντων με γνησιες rover καθως και η αλλαγη τιμονιου απο το νεοτερο μοντελο.
δεν ειμαι ακομα σιγουρος εαν θα βαλω τα μαμα ελατηρια... βλεπουμε.
η κουκουλα καλα κρατει ακομα.
εαν εχετε καποιες ιδεες πειτε ανετα!
γενικα ειναι αρκετα πραγματακια που πρεπει να γινουν αλλα απο οτι καταλαβα τα ανταλακτικα ειναι πολυ φτηνα (σε αντιθεση με τις alfa romeo που εκει οχι μονο θελω μια περιουσια αλλα μερικες φορες ειναι και δυσκολο να βρω καποια πραγματα).
παντως αξιζει και αποφασισα να βαλω μερικα λεφτα στο αμαξακι..
δυστυχως ο καιρος δεν ηταν για καμπριο και μονο 3 φορες εκανα βολτα "ανοιχτος".
ελπιζω το πασχα που θα ξαναερθω ελλαδα να ειναι καλυτερα τα πραγματα.
στον καιρο οφειλεται και το οτι ειναι βρωμικο.
το πασχα που θα εχω περισσοτερο χρονο θα φρεσκαρω το χρωμα του αμαξωματως, θα επαναφερω τα βαμμενα κομματια των προφυλακτηρων στο μαυρο χρωμα και θα τοποθετησω το μαυρο δερματινο σαλονι. με την ευκαιρια θα αλλαχθει και η μοκετα(μαλλον με κοκκινη).
μετα απο αυτα στο μελλον
σκεφτομαι να βαλω πλαινα σποιλερ αλλα δεν εχω βρει ακομα κατι που να μου αρεσει.
ακολουθει η αλλαγη ζαντων με γνησιες rover καθως και η αλλαγη τιμονιου απο το νεοτερο μοντελο.
δεν ειμαι ακομα σιγουρος εαν θα βαλω τα μαμα ελατηρια... βλεπουμε.
η κουκουλα καλα κρατει ακομα.
εαν εχετε καποιες ιδεες πειτε ανετα!
γενικα ειναι αρκετα πραγματακια που πρεπει να γινουν αλλα απο οτι καταλαβα τα ανταλακτικα ειναι πολυ φτηνα (σε αντιθεση με τις alfa romeo που εκει οχι μονο θελω μια περιουσια αλλα μερικες φορες ειναι και δυσκολο να βρω καποια πραγματα).
παντως αξιζει και αποφασισα να βαλω μερικα λεφτα στο αμαξακι..
The story goes that Henry Ford used to doff his hat when he saw an Alfa Romeo pass, and that on the day he managed to beat the Alfas, Enzo Ferrari cried like a baby.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol
Πολύ όμορφο το cabrio!! Το σαλόνι του φαίνεται προσεγμένο.
Συμφωνώ με τις περισσότερες ιδέες σου. Σίγουρα θέλει ένα καλό γυάλισμα να επανέρθει το χρώμα του κι επίσης, να ξαναβαφτούν μαύρα τα κομμάτια των προφυλακτήρων που πρέπει στα εργοστασιακά πρότυπα. Θα σου πρότεινα η πλαστική γκρίζα φάσα ανάμεσα στα πίσω φανάρια να βαφτεί κόκκινη (και να στοκαριστεί να γίνει λεία, χωρίς τη γραμμή στη μέση) όπως είναι στα 220/coupe. Βέβαια, αν σε "παίρνει" οικονομικά να έβαζες τους προφυλακτήρες του 220 θα γινόταν πανέμορφο. Πλαϊνά μαρσπιέ δε χρειάζεται να βάλεις. Εκτός κι αν βρεις τα μικρά "τριγωνάκια" από το GTi που μπαίνουν στο τελείωμα του μαρσπιέ.
Σχετικά με τα ελατήρια θα έλεγα να μην επιλέξεις τα εργοστασιακά, αλλά χαμηλώματος περίπου 3 cm. Δες ένα Rover με εργοστασιακό ύψος και θα καταλάβεις γιατί στο λέω.
Συμφωνώ με τις περισσότερες ιδέες σου. Σίγουρα θέλει ένα καλό γυάλισμα να επανέρθει το χρώμα του κι επίσης, να ξαναβαφτούν μαύρα τα κομμάτια των προφυλακτήρων που πρέπει στα εργοστασιακά πρότυπα. Θα σου πρότεινα η πλαστική γκρίζα φάσα ανάμεσα στα πίσω φανάρια να βαφτεί κόκκινη (και να στοκαριστεί να γίνει λεία, χωρίς τη γραμμή στη μέση) όπως είναι στα 220/coupe. Βέβαια, αν σε "παίρνει" οικονομικά να έβαζες τους προφυλακτήρες του 220 θα γινόταν πανέμορφο. Πλαϊνά μαρσπιέ δε χρειάζεται να βάλεις. Εκτός κι αν βρεις τα μικρά "τριγωνάκια" από το GTi που μπαίνουν στο τελείωμα του μαρσπιέ.
Σχετικά με τα ελατήρια θα έλεγα να μην επιλέξεις τα εργοστασιακά, αλλά χαμηλώματος περίπου 3 cm. Δες ένα Rover με εργοστασιακό ύψος και θα καταλάβεις γιατί στο λέω.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol
Και ένα ταμπλό από bubble..
Εμένα πάντως μ'αρέσουν έτσι όπως το βλέπω στις φωτογραφίες οι βαμμένοι προφυλακτήρες..
Εμένα πάντως μ'αρέσουν έτσι όπως το βλέπω στις φωτογραφίες οι βαμμένοι προφυλακτήρες..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol
Τούμπανο? Τα καθίσματα είναι φτιαχτά? Φοράει Rover μοτέρ ή Honda?
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol
Να κανω και εγω το σχολιο μου πολυ ομορφο το αυτοκινητο και ισχυει οτι πρεπει να γινουν τα περισσοτερα που ανεφερες.Τωρα απλα ερχεται ο προβληματισμος μου επειδη το εχω και στο δικο μου αμαξι.μπροστα φενεται ελαφρος πιο ψηλο σε σχεση με πισω και νομιζα οτι ειναι προβλημα ειναι οντως ετσι ρε παιδια η κατι αλλο παιζει????
- Roger Taylor
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2011 3:33 pm
- Τοποθεσία: Innsbruck Austria
- Επικοινωνία:
Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol
καλη η ιδεα για την φασα αλλα φοβαμαι μην κανει μεγαλη αντιθεση οταν βαφτει κοκκινη με το υπολοιπο θαμπο κοκκινο του αυτοκινητου.Tasos_7R έγραψε:Πολύ όμορφο το cabrio!! Το σαλόνι του φαίνεται προσεγμένο.
Συμφωνώ με τις περισσότερες ιδέες σου. Σίγουρα θέλει ένα καλό γυάλισμα να επανέρθει το χρώμα του κι επίσης, να ξαναβαφτούν μαύρα τα κομμάτια των προφυλακτήρων που πρέπει στα εργοστασιακά πρότυπα. Θα σου πρότεινα η πλαστική γκρίζα φάσα ανάμεσα στα πίσω φανάρια να βαφτεί κόκκινη (και να στοκαριστεί να γίνει λεία, χωρίς τη γραμμή στη μέση) όπως είναι στα 220/coupe. Βέβαια, αν σε "παίρνει" οικονομικά να έβαζες τους προφυλακτήρες του 220 θα γινόταν πανέμορφο. Πλαϊνά μαρσπιέ δε χρειάζεται να βάλεις. Εκτός κι αν βρεις τα μικρά "τριγωνάκια" από το GTi που μπαίνουν στο τελείωμα του μαρσπιέ.
Σχετικά με τα ελατήρια θα έλεγα να μην επιλέξεις τα εργοστασιακά, αλλά χαμηλώματος περίπου 3 cm. Δες ένα Rover με εργοστασιακό ύψος και θα καταλάβεις γιατί στο λέω.
αρχικα σκεφτομαι οταν ξαναβαψω τα κομματια των προφυλακτηρων μαυρα να βαψω και την φασα. μαλλον θα χρησιμοποιησω μαυρο ματ χρωμμα και οχι γκρι οπως ειναι τωρα.
ειναι ευκολο να βρω του προφυλακτηρες απο το coupe στην ελλαδα? τουλαχιστον τον μπροστα? η θα πρεπει να τον φερω απο το εξωτερικο?
μπορεις να βαλεις μια φωτο απο τα "τριγωνακια" που λες? δεν τα εχω βρει στο νετ.
εμπειρικα οπως βλεπετε τις φωτο, ποσο χαμηλωμα εχουν τα ελατηρια που φοραω τωρα? πανω απο 3 cm? βρισκω παντου και παντα ρε γαμωτο...
σκεφτηκα μια στιγμη να βαψω και τα μαυρα πλαστικα στο πλαι κοκκινα.nikolas έγραψε:Και ένα ταμπλό από bubble..
Εμένα πάντως μ'αρέσουν έτσι όπως το βλέπω στις φωτογραφίες οι βαμμένοι προφυλακτήρες..
μετα το μετανιωσα και αποφασισα να μην χαλασω τον αισθητικο χαρακτηρα που εχει και θελω το Rover να το ειναι οσο πιο μαμα γινεται. το πολυ να αλλαξω καποια πραγματα που θελω με αλλα γνησια ανταλακτικα Rover. οπως το τιμονι, τις ζαντες η του προφυλακτηρες απο το 220 οπως εγινε αναφορα πιο πανω.
και εμενα μου αρεσει το ταμπλο που λες.. απλα το ραφι στο ταμπλο που εχει το εσωτερικο τωρα με βολευει παρα πολυ. το bubble απο οτι βλεπω δεν εχει τοσο χωρο.
τα καθισματα ειναι γνησια. μαλλον απο γερμανικη εκδοση. υπαρχουν και σε αλλους χρωματισμους οπως σε μπεζ και γκρι.i-VTec έγραψε:Τούμπανο? Τα καθίσματα είναι φτιαχτά? Φοράει Rover μοτέρ ή Honda?
απο οτι εχω καταλαβει ηταν μονο για εκδοσεις coupe και cabrio η τουλαχιστον μονο σε αυτα τα μοντελα τα εχω δει εγω.
π.χ.
το μοτερ ειναι Rover(1.6 GSI) αλλα με διαφορετικους εκεντροφορους, χταποδι και τελικο. το τελικο θα αλλαχθει ομως γιατι με κουραζει παρα πολυ ο θορυβος που κανει.
πλεον δεν μπορω να ακουσω το μοτερ αλλα μονο την εξατμιση.
πιο μοτερ απο honda μπαινει?
στην παραπανω φωτο ετσι φαινεται. ισως επειδη εχω αρκετο βαρος στο πορτπαγκαζ. 80 κιλα περιπου (και οχι δεν κουβαλουσα πτωμα ).PaNoSGR έγραψε:Να κανω και εγω το σχολιο μου πολυ ομορφο το αυτοκινητο και ισχυει οτι πρεπει να γινουν τα περισσοτερα που ανεφερες.Τωρα απλα ερχεται ο προβληματισμος μου επειδη το εχω και στο δικο μου αμαξι.μπροστα φενεται ελαφρος πιο ψηλο σε σχεση με πισω και νομιζα οτι ειναι προβλημα ειναι οντως ετσι ρε παιδια η κατι αλλο παιζει????
χωρις βαρος ομως δεν εχει αυτη την διαφορα.
κατι αλλο, η αεροτομη ειναι γνησια? πως την βλεπεται αισθητικα?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Roger Taylor την Τρί Μαρ 08, 2011 9:50 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
The story goes that Henry Ford used to doff his hat when he saw an Alfa Romeo pass, and that on the day he managed to beat the Alfas, Enzo Ferrari cried like a baby.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Νεο μελος, ερωτησεις και συμβουλες για Rover 216 cabriol
Και ραφάκι για το bubble ταμπλό...!!!
αλλά όντως για αντικείμενα δεν είναι τόσο άνετο γενικά το ταμπλό του bubble όσο των προηγούμενων μοντέλων σύμφωνα με μαρτυρίες χρηστών..(zzzz)
αλλά όντως για αντικείμενα δεν είναι τόσο άνετο γενικά το ταμπλό του bubble όσο των προηγούμενων μοντέλων σύμφωνα με μαρτυρίες χρηστών..(zzzz)
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες