vtec inside ROVER 400

Πείτε μας μερικά πράγματα για εσάς!
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Ρίξε μια ματιά εδώ viewtopic.php?f=3&t=1884&hilit=%CE%9216%CE%91" onclick="window.open(this.href);return false; για να πάρεις μια ιδέα του τι χρειάζεσαι και σε τι κόστος περίπου παίζει μια τέτοια μετατροπή, μιας και το παιδί που το έχει κάνει δεν μπαίνει πολύ συχνά, οπότε θα αργήσεις να πάρεις μια απάντηση. Ότι απορία έχεις μπορούμε να τη συζητήσουμε στο αντίστοιχο θέμα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσίευση από R414 »

Κοστος για τα μηχανικα πανω κατω ξερουμε το 8εμα ειναι ποσο πηγε ολη η δουλεια μαζι με την εργασια και τη τοπο8ετηση..γι αυτο εκανα την ερωτηση. ;)
και ενα αλλο βασικο ειναι που εγινε η μετατροπη 8α ταν πολυ ενδιαφερον να μα8ουμε για ο μηχανικος που το κανε περα οτι ειναι γατος εχει και γνωση για να το ξανακανει γτ αλλοι λενε ναι γινεται αλλα... και αλλοι λενε οτι ειμαστε τρελοι για δεσιμο.τεσπα ευχαριστουμε το παιδι για το 8εμα και την απορια αν μπαινει το μοτερ πανω τελικα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Μηχανικό να σου κάνει τη μετατροπή βρίσκεις, το θέμα είναι πόσα θα σου ζητήσει. Επειδή έχω ρωτήσει σε πολλά συνεργεία σου λέω ότι ο καθένας πραγματικά σου ζητάει ότι γουστάρει ή όσα του λείπουν (Ελλαδιστάν for ever :roll: ). Το πιο φτηνό συνεργείο που βρήκα ήθελε 500 ευρώ (τοποθετημένο και service) + 350 περίπου για τον ηλεκτρολόγο (λογικότατες τιμές) και με την προυπόθεση να του πάω τροπέτο ολόκληρο. Το πιο εξωφρενικό ποσό που μου ζήτησαν είναι 7000 κομπλέ με δικό του τροπέτο!!! :shock:
Επίσης, και για τροπέτο πάλι οι τιμές δεν είναι στάνταρ. Κι εδώ ο κάθε ανταλλακτικατζής πουλάει όσο θέλει και τα συνεργεία ακόμα πιο ακριβά!!! Μπορείς να βρεις τροπέτο με 1500 ευρώ, μπορεί και με 3000!!! :shock:
Γνώμη μου είναι πως αν καταφέρεις να το βάλεις με ένα ποσό μέχρι 3000 ευρώ (κάτι που θεωρώ εφικτό) αξίζει.

Υ.Γ.:Αν θες το τηλέφωνο του συνεργείου που είχα ρωτήσει κάπου πρέπει να το έχω κρατήσει λογικά.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσίευση από i-VTec »

Σε Rover πού ήδη φορά μοτέρ Honda (GSi, GTi) είναι αρκετά πιό εύκολη η μετατροπή...Αν είναι καρότσα πριν το '95, ακόμα καλύτερα, καθώς είναι το ίδιο σασί με το Honda Concerto πού μοιράζεται αρκετά στοιχεία με τα CRX/VTi.

Πρόσφατα είχα βρεί πλήρες τροπέτο EG VTi με 700 ευρώ...Γενικά αν έχεις υπομονή και ψάχνεις, θα βρείς τροπέτο κομπλέ σε καλή κατάσταση με 1000-1500 ευρώ...Και με άλλα 700-900 το βάζεις επάνω και είσαι κομπλέ...
Εικόνα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσίευση από Tasos_7R »

i-VTec έγραψε:Σε Rover πού ήδη φορά μοτέρ Honda (GSi, GTi) είναι αρκετά πιό εύκολη η μετατροπή...Αν είναι καρότσα πριν το '95, ακόμα καλύτερα, καθώς είναι το ίδιο σασί με το Honda Concerto πού μοιράζεται αρκετά στοιχεία με τα CRX/VTi.
Το σασί των GSi/GTi είναι πράγματι ακριβώς το ίδιο με το Honda Concerto, αλλά αυτό δεν έχει και πολύ σημασία τελικά, αφού το Concerto ποτέ δεν φόρεσε κάποιο μοτέρ σειράς B. Επομένως ουσιαστικά θα πρέπει να γίνουν όλες οι βάσεις απ' την αρχή. Αντίθετα η καρότσα των Rover 400 μετά το '95 είναι πολύ πιο κοντά για να μην πω ίδια με των vti (με εξαίρεση προφανώς των βάσεων μηχανής-κιβωτίου). Σκέφτομαι μάλιστα ότι αν είναι ίδια με το αγγλικό Civic Vti (που μοιάζει δραματικά με το 400), τότε θα ταιριάζουν κουτί οι γέφυρες μπρος-πίσω και έτσι θα θέλει να φτιαχτούν μόνο οι δυο βάσεις δεξιά και αριστερά στα "πόδια" του σασί για να κουμπώσει πάνω το B μοτέρ.

Τελικά το καλύτερο είναι ένα τροπέτο από αγγλικό Vti και να το κουμπώσεις σε 400άρι μετά του '95 και έτσι έχεις 1,8L, 170PS, αρκετή παραπάνω ροπή από ένα B16A και ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, χεχε!! :-D

Χμμ.... λες??? :roll: :P
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Άβαταρ μέλους
ROVER_400
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Δευ Μάιος 29, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Καβάλα
Επικοινωνία:

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσίευση από ROVER_400 »

Τα θερμά μου συγχαρητήρια!!!
Εικόνα

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσίευση από R414 »

Στη τελευταια εικονα που εχει βαλει το παιδι με το μοτερ η
μπαρα θολων ειναι z-speed απο civic?

Άβαταρ μέλους
ROVER_400
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Δευ Μάιος 29, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Καβάλα
Επικοινωνία:

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσίευση από ROVER_400 »

Παιδιά ξαναδιάβασα το post και έχω να κάνω μια μικρή διόρθωση. Δεν φοράει διπλά ψαλίδια, απλά μια υπερεξελιγμένη McPherson, η οποία είναι σαφώς καλύτερη από τα γνωστά σε όλους μας McPherson αλλά δεν αγγίζει δυστυχώς το "απόλυτο" των διπλών ψαλιδιών. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσίευση από K-mech »

Διπλά ψαλίδια φοράει. Απλά το πάνω ψαλίδι δε σου γεμίζει το μάτι. Έτσι είναι και σε όσα προσθιοκίνητα honda είχαν διπλά ψαλιδιά μπροστά.

πχ
Εικόνα


Από εκεί και πέρα, δεν υπάρχει το "απόλυτο" layout, ούτε το είδος της ανάρτησης την κάνει μαματη από μόνο του... Διπλά ψαλιδιά έχουν μπροστά και πολλα pickup trucks... δε σημαίνει αυτό ότι στρίβουν τραίνο… Απλά τα διπλά ψαλιδιά επιτρέπουν στο κατασκευαστή να σχεδιάσει μια ανάρτηση με μεγάλες διαδρομές χωρίς να πάνε άλλου για άλλου οι γωνίες των τροχών. Ουσιαστικά ο κάθε κατασκευαστής χρησιμοποιεί όποιο layout ανάρτησης τον βολεύει ανάλογα με τις διαστάσεις του αμαξώματος και τις ανάγκες του.
Το πόση δουλεία θα ρίξει σε αυτή την ανάρτηση και το όλο σασί, με στόχο την οδική συμπεριφορά, παίζει πολύ σημαντικότερο ρολό από το "όνομα" του layout της ανάρτησης. Μπορεί δηλαδή τότε τα honda και τα αντίστοιχα rover να είχαν διπλά ψαλιδιά μπροστά... αυτό όμως δε τα κάνει τα αυτοκίνητα με το κορυφαίο handling... ούτε καν τότε που βγήκαν.

Το μόνο θετικό που προσφέρει αυτή η ανάρτηση στη περίπτωση του 95-00 rover 400, είναι η 100% συμβατότητα με μια μεγάλη γκάμα μοντέλων μιας εταιρίας που δέχεται θερμή υποστήριξη από aftermarket… Οπότε αντίστοιχα έχεις περισσότερες, επιλογές. Ενώ για τα rover 400 πριν το 95 οι επιλογές είναι ελάχιστες ως 0 νικες.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσίευση από R414 »

Ξερει καποιος πως μπορω να ερθω σε επαφη με το παιδι να μιλησουμε για το που εχει κανει τη μετατροπη?
Απ οτι ειδα στο προφιλ του εχει να μπει απο το 11 εδω...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Νέα μέλη / Newbies”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες