ΕΞΑΓΟΡΑ MG-ROVER
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 650
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 15, 2005 3:34 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
ΕΞΑΓΟΡΑ MG-ROVER
ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΑΠΟ http://www.autopress.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
Ημερομηνία: 22/02/2005
Οι τελευταίες λεπτομέρειες ρυθμίζονται αυτή την στιγμή και μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένεται να έχει ανακοινωθεί η υπογραφή της συμφωνίας εξαγοράς του 70% της MG Rover από την Shanghai Automotive Industry Corp. (SAIC).
Ο βρετανός υπουργός Οικονομικών Gordon Brown βρίσκεται σε τριήμερη επίσκεψη στην Κίνα και δήλωσε πως γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλισθεί το μέλλον των 6.000 εργαζομένων στην MG Rover.
Ένα από τα σημεία που δυσκολεύουν την επίτευξη συμφωνίας είναι πως οι Κινέζοι ενδιαφέρονται κυρίως για εισαγωγή και δικαιώματα Δυτικής τεχνολογίας, τομέας στον οποίο η MG Rover όχι μόνο έχει μείνει σχετικά πίσω αλλά δεν έχει καν αξιόλογο τμήμα έρευνας, ανάπτυξης και σχεδιασμού.
Ημερομηνία: 22/02/2005
Οι τελευταίες λεπτομέρειες ρυθμίζονται αυτή την στιγμή και μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένεται να έχει ανακοινωθεί η υπογραφή της συμφωνίας εξαγοράς του 70% της MG Rover από την Shanghai Automotive Industry Corp. (SAIC).
Ο βρετανός υπουργός Οικονομικών Gordon Brown βρίσκεται σε τριήμερη επίσκεψη στην Κίνα και δήλωσε πως γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλισθεί το μέλλον των 6.000 εργαζομένων στην MG Rover.
Ένα από τα σημεία που δυσκολεύουν την επίτευξη συμφωνίας είναι πως οι Κινέζοι ενδιαφέρονται κυρίως για εισαγωγή και δικαιώματα Δυτικής τεχνολογίας, τομέας στον οποίο η MG Rover όχι μόνο έχει μείνει σχετικά πίσω αλλά δεν έχει καν αξιόλογο τμήμα έρευνας, ανάπτυξης και σχεδιασμού.
IN DRIFT, WE TRUST....!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 650
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 15, 2005 3:34 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΗΓΗ
Ημερομηνία: 25/02/2005
Ένα μεγάλο εμπόδιο καλούνται να υπερπηδήσουν τόσο η MG Rover όσο και η SAIC στην ολοκλήρωση της μεταξύ τους συμφωνίας. Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα αγγλικών εφημερίδων επικαλούμενα καλές πληροφορημένες πηγές οι Κινέζοι ζητούν την μείωση του προσωπικού της MG Rover κατά τουλάχιστον 2.000 υπαλλήλους.
Επιθυμούν την μεταφορά της παραγωγής του Rover 25 στην Κίνα, όλης της γκάμας της MG καθώς και κάποιων κινητήρων. Η εξέλιξη αυτή δεν βολεύει καθόλου την κυβέρνηση του κου Μπλερ εν όψει των εκλογών της 5ης Μαΐου. Φοβάται πως θα κατηγορηθεί για άλλη μία φορά ότι πρόδωσε τα συμφέροντα των βρετανών εργαζομένων.
Όπως φαίνεται θα ακολουθηθεί μία λύση που θα "βοηθήσει" τον κο Μπλερ τουλάχιστον μέχρι τις εκλογές αφήνοντας ανέπαφους προσωρινά τους εργαζομένους για τους οποίους το μέλλον θα "αποφασισθεί" αργότερα. Μία τέτοιου είδους λύση θα ήταν η ανακοίνωση επίτευξης συμφωνίας χωρίς τη συνοδεία επώδυνων όρων και όσο ο κος Μπλερ θα βγαίνει στα debates και θα κόπτεται για τα συμφέροντα του λαού του η λίστα με τα 2.000 ονόματα των προς απόλυση και θα καταρτίζεται και θα καθαρογράφεται.
Ημερομηνία: 25/02/2005
Ένα μεγάλο εμπόδιο καλούνται να υπερπηδήσουν τόσο η MG Rover όσο και η SAIC στην ολοκλήρωση της μεταξύ τους συμφωνίας. Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα αγγλικών εφημερίδων επικαλούμενα καλές πληροφορημένες πηγές οι Κινέζοι ζητούν την μείωση του προσωπικού της MG Rover κατά τουλάχιστον 2.000 υπαλλήλους.
Επιθυμούν την μεταφορά της παραγωγής του Rover 25 στην Κίνα, όλης της γκάμας της MG καθώς και κάποιων κινητήρων. Η εξέλιξη αυτή δεν βολεύει καθόλου την κυβέρνηση του κου Μπλερ εν όψει των εκλογών της 5ης Μαΐου. Φοβάται πως θα κατηγορηθεί για άλλη μία φορά ότι πρόδωσε τα συμφέροντα των βρετανών εργαζομένων.
Όπως φαίνεται θα ακολουθηθεί μία λύση που θα "βοηθήσει" τον κο Μπλερ τουλάχιστον μέχρι τις εκλογές αφήνοντας ανέπαφους προσωρινά τους εργαζομένους για τους οποίους το μέλλον θα "αποφασισθεί" αργότερα. Μία τέτοιου είδους λύση θα ήταν η ανακοίνωση επίτευξης συμφωνίας χωρίς τη συνοδεία επώδυνων όρων και όσο ο κος Μπλερ θα βγαίνει στα debates και θα κόπτεται για τα συμφέροντα του λαού του η λίστα με τα 2.000 ονόματα των προς απόλυση και θα καταρτίζεται και θα καθαρογράφεται.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος P@nt@man την Παρ Μαρ 18, 2005 11:37 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 650
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 15, 2005 3:34 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
Κ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΩ
Ημερομηνία: 08/03/2005
Τα 'πανε, τα μιλήσανε, τα συμφωνήσανε και στις 20 Απριλίου θα πέσουν και οι υπογραφές. Ο λόγος για τη συμφωνία MG Rover και SAIC που έχει πάρει πλέον τον δρόμο της.
Απόδειξη των όσων αναφέρονται είναι και ένα γράμμα που έφθασε σε όλους τους αντιπροσώπους της εταιρείας στην Μεγάλη Βρετανία υπογεραμμένο τόσο από την MG Rover όσο και από την κινέζικη SAIC που τους διαβεβαιώνει για το μέλλον τους στη νέα κοινοπραξία που θα δημιουργηθεί.
Και αν το μέλλον των αντιπροσώπων της εταιρείας είναι εξασφαλισμένο δεν συμβαίνει το ίδιο και με εκείνο των 2.300 εργαζομένων που θα πάρουν την "άγουσα" για την ανεργία από τις 20 Απριλίου.
Ημερομηνία: 08/03/2005
Τα 'πανε, τα μιλήσανε, τα συμφωνήσανε και στις 20 Απριλίου θα πέσουν και οι υπογραφές. Ο λόγος για τη συμφωνία MG Rover και SAIC που έχει πάρει πλέον τον δρόμο της.
Απόδειξη των όσων αναφέρονται είναι και ένα γράμμα που έφθασε σε όλους τους αντιπροσώπους της εταιρείας στην Μεγάλη Βρετανία υπογεραμμένο τόσο από την MG Rover όσο και από την κινέζικη SAIC που τους διαβεβαιώνει για το μέλλον τους στη νέα κοινοπραξία που θα δημιουργηθεί.
Και αν το μέλλον των αντιπροσώπων της εταιρείας είναι εξασφαλισμένο δεν συμβαίνει το ίδιο και με εκείνο των 2.300 εργαζομένων που θα πάρουν την "άγουσα" για την ανεργία από τις 20 Απριλίου.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 778
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2005 9:07 am
- Τοποθεσία: Thessaloniki - Almyros Volou
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 957
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 2:35 pm
- Τοποθεσία: Kερατσιναρα for ever
- Επικοινωνία:
- Roverfan
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 70
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:50 pm
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Επικοινωνία:
Κατά τη γνώμη μου ό,τι αλλάξει θα'ναι σίγουρα προς το καλύτερο όταν, επιτέλους, ολοκληρωθεί η συμφωνία. Μην ξεχνάμε ότι η MG-Rover είναι αυτή που τη χρειάζεται λόγω των οικονομικών προβλημάτων των τελευταίων ετών. Όσον αφορα την ελληνική αγορά, δεν ελέγχεται απ'ευθείας απο την MG-R, αλλά μέσω του επίσημου αντιπροσώπου της, την Sportscar. Άρα οι κινήσεις που γίνονται τελευταία (προς το καλύτερο) από τη Sportscar προέρχονται.
"Rover One of Britains fine cars"
Rover 416 mk2
ex-car: Rover 214si mk2 (1992-2006) - 92hp
Rover 416 mk2
ex-car: Rover 214si mk2 (1992-2006) - 92hp
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2005 7:34 pm
- Τοποθεσία: αθηνα,νικαια
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 650
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 15, 2005 3:34 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
ΕΔΩ ΟΙ ΒΑΥΑΡΟΙ ΤΗΣ BMW ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ Κ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ...ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ( ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ-ΜΟΤΟ )ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ...ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΤΑΔΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΟ Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ...ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΟΥΡΕΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΕΦΑΛΙ?
ΠΑΝΤΩΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΠΩΛΗΣΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ...ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΑ ΜΙΝΙ,ΤΟ ΕΝΑ ΕΠΙΚΕΡΔΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΑΝΑΒΙΩΣΕ ΕΝΑ ΘΡΥΛΙΚΟ BRAND,ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΑ JEEP (ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ H LAND ROVER ANHKEI ΣΤΗ FORD ) ARXIΣΑΝ Κ ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ( ΑΦΟΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΜΗΜΑ R & D ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΝΥΧΤΕΡΙΔΕΣ Κ ΑΡΑΧΝΕΣ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ) Κ ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ...ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ Κ ΝΑ ΔΟΥΛΕΟΥΝ,ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΑΞΟΝΑ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΧΑΝ ANYWAY,ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ H MAZDA ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ...ΘΑ ΤΗ ΧΑΛΑΓΕ ΤΗ ROVER ΝΑ ΠΟΥΛΑΓΕ ΤΑ 45 ΟΠΩΣ ΤΑ MAZDA 6?
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ Η ΠΟΡΕΙΑ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ...
ΠΑΝΤΩΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΠΩΛΗΣΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ...ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΑ ΜΙΝΙ,ΤΟ ΕΝΑ ΕΠΙΚΕΡΔΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΑΝΑΒΙΩΣΕ ΕΝΑ ΘΡΥΛΙΚΟ BRAND,ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΑ JEEP (ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ H LAND ROVER ANHKEI ΣΤΗ FORD ) ARXIΣΑΝ Κ ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ( ΑΦΟΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΜΗΜΑ R & D ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΝΥΧΤΕΡΙΔΕΣ Κ ΑΡΑΧΝΕΣ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ) Κ ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ...ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ Κ ΝΑ ΔΟΥΛΕΟΥΝ,ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΑΞΟΝΑ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΧΑΝ ANYWAY,ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ H MAZDA ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ...ΘΑ ΤΗ ΧΑΛΑΓΕ ΤΗ ROVER ΝΑ ΠΟΥΛΑΓΕ ΤΑ 45 ΟΠΩΣ ΤΑ MAZDA 6?
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ Η ΠΟΡΕΙΑ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ...
IN DRIFT, WE TRUST....!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 32 επισκέπτες