PERRY-MGTF έγραψε:Jeanpoul έγραψε:PERRY-MGTF έγραψε:Gia enhmerwste gia tis diafores sta rules!!!!!!
Καταρχήν τα ποιο βασικά είναι οτι ο κινητηρας κρατάει για δύο αγώνες οποτε στην Μαλαισια έχουμε να δούμε πολλούς σπασμένους κινητήρες ή ποινες γιατί όλο και κάποιος θα τον αλλάξει όπως ακουσα χθές για την Bar Hοnda. Ακόμα μέσα στον αγώνα δεν επιτρέπετε η αλλαγή ελαστικών μόνο άν αλλάξει ο καιρός και δώθεί εντολή.
Aytes einai poyl kales allages re seis!!!
Giati den sas aresoyne??
Shmainei oti pleon kai lastixa kai kinhthres prepei na exoyne kai diarkeia ektos apo epidoseis!
το γιατι δεν μας αρεσοπυνε θα το καταλαβεις σε λιγακι....
φανταζομαι ομως δεν θα εισδες τον αγωνα για να ρωτας...
οι δυο χοντα δεν τερματισαν και σταματησαν τον αγωνα 2 γυρους πριν τελιωσει...
αποτελεσμα ειναι να τρεξουν με καινουργιο κινιτηρα στην μαλαισια ο οπιος θα κρατησει για εκεινο μονο τον αγωνα αφου μετα θα εχουν το δικεωμα ολοι να αλλαξουν..
αυτο συμαινει πως οι υπολοιποι θα τερξουν με κινητηρες κατασκευασμενους για δυο αγωνες και ηδη γ@μημενους απο την αυστραλια ενω οι χοντα, ο μιχαλακης και οσοι εγκατεληψαν θα τρεξουν με καινουργιο κινητηρα προοισμενο για ενα αγωνα... πως ειναι δυνατον αυτος ο κινητηρας να μην βγαζει λοιπον 30-40 αλογα παραπανω?????
μην σας κανει εντυπωση λοιπον αν ο μιχαλακης και οι 2 χοντα βγουνε προτες με διαφορα στην μαλαισια...
παντως μεχρι στιγμης...
RENAULT 1-3 και 16 βαθμους...