Ανακατασκευή rover 216 si 1997

General board
George
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τετ Φεβ 19, 2014 10:33 am
Επικοινωνία:

Ανακατασκευή rover 216 si 1997

Δημοσίευση από George »

Χαιρετώ όλα τα μέλη του MG Rover club!

Είμαι καινούργιο μέλος ( σήμερα έκανα register ) και θα ήθελα τα φώτα σας για το εξής θέμα:

Έχω στα χέρια μου ένα Rover 216 si του 97 σε καλή κατάσταση μηχανικά με πολύ λίγα km για τα χρόνια του ( 100km και κάτι ψιλά, πραγματικά km ) αλλά χρειάζεται πολύ δουλειά το εσωτερικό του όπως και το εξωτερικό του.

Βλέπετε εισχώρησαν νερά στην καμπίνα μάλλον από την ηλιοροφή και τα πλαστικά στις πόρτες κρέμασαν και γενικά είναι για πέταμα το σαλόνι. Επίσης έχει φάει μια στούκα στις πλαϊνές πόρτες από την μεριά του οδηγού και ίσως να θέλουν άλλαγμα η απλά στοκάρισμα ( δεν είναι μεγάλη η ζημία αλλά τρίζουν όταν τις ανοιγοκλείνεις ).

Το αμάξι θέλω να το κάνω δώρο στην κοπελιά μου αφού σε λίγο βγάζει δίπλωμα οδήγησης και για καθαρά αισθητικούς λόγους θα ήθελα να το σουλουπώσω λιγάκι.

Εργασίες που πρέπει να γίνουν:

Ολικό βάψιμο
Αλλαγή σαλονιού
Καινούργια αμορτισέρ
Στεγανοποίηση παραθύρων και ηλιοροφής

Δεν γνωρίζω πολλά από αυτοκίνητα και συνεργεία τα οποία να κάνουν αυτή τη δουλεία οπότε θα ήθελα κάποιο member με προσωπική εμπειρία να με κατευθύνει σε κάποιο αξιόπιστο επαγγελματία εάν είναι εφικτό. Υπολογίζω να μου στοιχίσει το όλο project γύρω στα 2500-3000 euro? Εάν κάνω λάθος διορθώστε με!

Μπορεί κάποιοι να πιστεύουν ότι δεν αξίζει να προχωρήσω με τις παραπάνω εργασίες και μπορεί και να έχουν δίκιο. Θα ήθελα όσο το δυνατόν περισσότερο feedback. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και συγνώμη αν κούρασα κάποιον!

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Ανακατασκευή rover 216 si 1997

Δημοσίευση από R414 »

Αν δε χρειαστει πορτες οπως λες φανοποιος δεν παει πανω απο 1000-1200.
Αμορτισερ υπολογιζεις στα 300 ευρω +-
Σαλονι δε γνωριζω καθολου να σου πω αλλα 150 μινιμουμ σιγουρα
Για στεγανοποιηση που λες τι εννοεις αλλαγη λαστιχων?
Οσον αφορα το αμαξι μηχανικα ενα service απαιτειται και οταν μου λες και για νεα οδηγο και ειδικα κοπελα καινουρια λαστιχα απαραιτητα κανα 300ε δλδ+ το service λαδια-φιλτρα-μπουζι κλπ..
2000ε στη καλυτερη πιστευω που δεν αξιζει με τα σημερινα δεδομενα για τοσο παλιο αμαξι και τις τοσο χαμηλες τιμες σε μεταχειρισμενα αριστης καταστασης αν ασχοληθεις λιγο με το 8εμα..

George
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τετ Φεβ 19, 2014 10:33 am
Επικοινωνία:

Re: Ανακατασκευή rover 216 si 1997

Δημοσίευση από George »

R414 έγραψε:Αν δε χρειαστει πορτες οπως λες φανοποιος δεν παει πανω απο 1000-1200.
Αμορτισερ υπολογιζεις στα 300 ευρω +-
Σαλονι δε γνωριζω καθολου να σου πω αλλα 150 μινιμουμ σιγουρα
Για στεγανοποιηση που λες τι εννοεις αλλαγη λαστιχων?
Οσον αφορα το αμαξι μηχανικα ενα service απαιτειται και οταν μου λες και για νεα οδηγο και ειδικα κοπελα καινουρια λαστιχα απαραιτητα κανα 300ε δλδ+ το service λαδια-φιλτρα-μπουζι κλπ..
2000ε στη καλυτερη πιστευω που δεν αξιζει με τα σημερινα δεδομενα για τοσο παλιο αμαξι και τις τοσο χαμηλες τιμες σε μεταχειρισμενα αριστης καταστασης αν ασχοληθεις λιγο με το 8εμα..
Ναι αλλαγή λάστιχων.

Συμφωνώ έχουν πέσει πολύ τα μεταχειρισμένα αλλά στα 2000 ή ακόμα και 3000 δεν νομίζω να βρω κάτι αντίστοιχο. Τουλάχιστον αυτό το αμάξι το γνωρίζω. Τα περισσότερα που είδα στο car.gr ας πούμε σε αυτά τα km, κυβικά κλπ. ήταν από μάντρες τις οποίες θα ήθελα να αποφύγω.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ανακατασκευή rover 216 si 1997

Δημοσίευση από nikolas »

Καλώς ήρθες Γιώργο..
Εφόσον απ'ότι βλέπω σκέφτεσαι με κάποια ρεαλιστικά δεδομένα, θα σου λεγα και εγώ ότι τα λεφτά που είναι να ρίξεις δεν αξίζουν τον κόπο..Αν θες να παραμείνεις στην ίδια μάρκα, σίγουρα μπορείς να βρεις μεταχειρισμένα πολύ φτηνά, και να έχεις και από το υπάρχον δικό σου κάποια ανταλλακτικά αν χρειαστούν..
Εδώ για παράδειγμα http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewto ... =17&t=6066" onclick="window.open(this.href);return false; με τον προϋπολογισμό σου, παίρνεις ένα αυτοκίνητο 8 χρόνια νεότερο..και χωρίς κανένα από τα προβλήματα που αναφέρεις..και εύκολα αν σε νοιάζει το θέμα του 1.6 το μετατρέπεις σε 1.4 εφόσον έχεις ήδη αυτοκίνητο το οποίο όπως λες είναι κομπλέ μηχανικά..

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Ανακατασκευή rover 216 si 1997

Δημοσίευση από R414 »

George έγραψε:
R414 έγραψε:Αν δε χρειαστει πορτες οπως λες φανοποιος δεν παει πανω απο 1000-1200.
Αμορτισερ υπολογιζεις στα 300 ευρω +-
Σαλονι δε γνωριζω καθολου να σου πω αλλα 150 μινιμουμ σιγουρα
Για στεγανοποιηση που λες τι εννοεις αλλαγη λαστιχων?
Οσον αφορα το αμαξι μηχανικα ενα service απαιτειται και οταν μου λες και για νεα οδηγο και ειδικα κοπελα καινουρια λαστιχα απαραιτητα κανα 300ε δλδ+ το service λαδια-φιλτρα-μπουζι κλπ..
2000ε στη καλυτερη πιστευω που δεν αξιζει με τα σημερινα δεδομενα για τοσο παλιο αμαξι και τις τοσο χαμηλες τιμες σε μεταχειρισμενα αριστης καταστασης αν ασχοληθεις λιγο με το 8εμα..
Ναι αλλαγή λάστιχων.

Συμφωνώ έχουν πέσει πολύ τα μεταχειρισμένα αλλά στα 2000 ή ακόμα και 3000 δεν νομίζω να βρω κάτι αντίστοιχο. Τουλάχιστον αυτό το αμάξι το γνωρίζω. Τα περισσότερα που είδα στο car.gr ας πούμε σε αυτά τα km, κυβικά κλπ. ήταν από μάντρες τις οποίες θα ήθελα να αποφύγω.
Mε 1500 +- βρισκεις πολυ καλο απο ιδιωτη αν ξερεις τι σημεια να κοιταξεις

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Ανακατασκευή rover 216 si 1997

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Καλωσήρθες George! :wellcome:

Εγώ θα σου πω απλά ότι καμία ανακατασκευή δεν αξίζει (όχι μόνο σε Rover) από οικονομικής άποψης φυσικά, γιατί θα δώσεις λεφτά που ποτέ δε θα πάρεις πίσω. Τώρα αν θες να το κάνεις θα σε συμβούλευα να μην "υπερβάλλεις" και να περιοριστείς στα απαραίτητα. Για παράδειγμα λες για ολική βαφή, η οποία μπορεί να φτάσει και τα 2000 αν θες τέλειο αποτέλεσμα. Θα πρότεινα να αλλάξεις τις 2 πόρτες που έχουν χτυπηθεί με μεταχειρισμένες ατρακάριστες τις οποίες να βάψεις μέσα-έξω στο χρώμα του αυτοκινήτου. Τώρα αν το υπόλοιπο αμάξωμα είναι σε καλή κατάσταση και δε θέλει πολλά μερεμέτια, τότε μπορείς να επιδιορθώσεις τοπικά τυχόν γρατζουνιές ή χτυπηματάκια και να κάνεις ένα καλό γυάλισμα. Αν τώρα είναι πιο άσχημα τα πράγματα, κάνε ένα βάψιμο μόνο εξωτερικά.

Από σαλόνι πιστεύω μπορείς να βρεις εύκολα σε μεταχειρισμένα ότι θέλεις και να αντικαταστήσεις τα δικά σου. Κάνε κι ένα βιολογικό καθαρισμό και είσαι εντάξει.

Αμορτισέρ αν δεν θες χαμήλωμα βάλε τα εργοστασιακού τύπου KYB Excel-G που είναι από τις πιο φτηνές επιλογές. Αν θες κάτι καλύτερο κοίτα για Koni κόκκινα. Πολύ σημαντικό επίσης είναι να αντικαταστήσεις τυχόν φθαρμένα συνεμπλόκ και βάσεις.

Για τη στεγανοποίηση που λες, νερό μπορεί να μπαίνει μέσα από διάφορα σημεία (φλάντζες πίσω φαναριών, λάστιχο πορτ-παγκάζ, κλπ.), πολύ δύσκολο έως απίθανο να προέρχεται όμως από τα παράθυρα. Επίσης, η ηλιοροφή έχει νεροχύτη που αδειάζει ότι νερό μαζέψει εκεί με λάστιχα εκτός αυτοκινήτου. Τσέκαρε απλά αν κάποιο από αυτά έχει διαρροή (δύσκολο) ή έχει φύγει από τη θέση του και αφήνει τα νερά να καταλήγουν στο εσωτερικό.

Το μόνο για μένα που θα πρεπε να σκεφτείς πριν προχωρήσεις στην ανακατασκευή είναι η αξιοπιστία του συγκεκριμένου κινητήρα, και ειδικότερα το θέμα της φλάντζας. Θα ήταν καλό μαζί με ένα γενικό service, να κάνεις έναν καλό καθαρισμό στο κύκλωμα ψύξης, να αλλάξεις θερμοστάτη με έναν τύπου PRT της Rover, να αλλάξεις τάπα στο παγούρι πληρώσεως και αν σε πέρνει οικονομικά να δεις για ένα μεγαλύτερο ψυγείο νερού. Καλό είναι οι εργασίες αυτές να γίνουν σε ένα συνεργείο που ξέρει τα Rover (μπορείς να βρεις στο forum).

Αν με το καλό το αποφασίσεις και προχωρήσεις κάνε μια παρουσίαση να χαζεύουμε κι εμείς. :-D
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

George
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τετ Φεβ 19, 2014 10:33 am
Επικοινωνία:

Re: Ανακατασκευή rover 216 si 1997

Δημοσίευση από George »

Tasos_7R έγραψε:Καλωσήρθες George! :wellcome:

Εγώ θα σου πω απλά ότι καμία ανακατασκευή δεν αξίζει (όχι μόνο σε Rover) από οικονομικής άποψης φυσικά, γιατί θα δώσεις λεφτά που ποτέ δε θα πάρεις πίσω. Τώρα αν θες να το κάνεις θα σε συμβούλευα να μην "υπερβάλλεις" και να περιοριστείς στα απαραίτητα. Για παράδειγμα λες για ολική βαφή, η οποία μπορεί να φτάσει και τα 2000 αν θες τέλειο αποτέλεσμα. Θα πρότεινα να αλλάξεις τις 2 πόρτες που έχουν χτυπηθεί με μεταχειρισμένες ατρακάριστες τις οποίες να βάψεις μέσα-έξω στο χρώμα του αυτοκινήτου. Τώρα αν το υπόλοιπο αμάξωμα είναι σε καλή κατάσταση και δε θέλει πολλά μερεμέτια, τότε μπορείς να επιδιορθώσεις τοπικά τυχόν γρατζουνιές ή χτυπηματάκια και να κάνεις ένα καλό γυάλισμα. Αν τώρα είναι πιο άσχημα τα πράγματα, κάνε ένα βάψιμο μόνο εξωτερικά.

Από σαλόνι πιστεύω μπορείς να βρεις εύκολα σε μεταχειρισμένα ότι θέλεις και να αντικαταστήσεις τα δικά σου. Κάνε κι ένα βιολογικό καθαρισμό και είσαι εντάξει.

Αμορτισέρ αν δεν θες χαμήλωμα βάλε τα εργοστασιακού τύπου KYB Excel-G που είναι από τις πιο φτηνές επιλογές. Αν θες κάτι καλύτερο κοίτα για Koni κόκκινα. Πολύ σημαντικό επίσης είναι να αντικαταστήσεις τυχόν φθαρμένα συνεμπλόκ και βάσεις.

Για τη στεγανοποίηση που λες, νερό μπορεί να μπαίνει μέσα από διάφορα σημεία (φλάντζες πίσω φαναριών, λάστιχο πορτ-παγκάζ, κλπ.), πολύ δύσκολο έως απίθανο να προέρχεται όμως από τα παράθυρα. Επίσης, η ηλιοροφή έχει νεροχύτη που αδειάζει ότι νερό μαζέψει εκεί με λάστιχα εκτός αυτοκινήτου. Τσέκαρε απλά αν κάποιο από αυτά έχει διαρροή (δύσκολο) ή έχει φύγει από τη θέση του και αφήνει τα νερά να καταλήγουν στο εσωτερικό.

Το μόνο για μένα που θα πρεπε να σκεφτείς πριν προχωρήσεις στην ανακατασκευή είναι η αξιοπιστία του συγκεκριμένου κινητήρα, και ειδικότερα το θέμα της φλάντζας. Θα ήταν καλό μαζί με ένα γενικό service, να κάνεις έναν καλό καθαρισμό στο κύκλωμα ψύξης, να αλλάξεις θερμοστάτη με έναν τύπου PRT της Rover, να αλλάξεις τάπα στο παγούρι πληρώσεως και αν σε πέρνει οικονομικά να δεις για ένα μεγαλύτερο ψυγείο νερού. Καλό είναι οι εργασίες αυτές να γίνουν σε ένα συνεργείο που ξέρει τα Rover (μπορείς να βρεις στο forum).

Αν με το καλό το αποφασίσεις και προχωρήσεις κάνε μια παρουσίαση να χαζεύουμε κι εμείς. :-D
Καλώς σας βρήκα!

Ευχαριστώ θερμά για το πολύ αναλυτικό post! Οι συμβουλές σου είναι πολύ χρήσιμες και καλοδεχούμενες.

Το ότι δεν θα πάρω λεφτά πίσω αυτό το γνωρίζω πολύ καλά πόσο μάλλον αφού θα το δώσω στην κοπέλα μου ( αν φυσικά αποφασίσω να το φτιάξω ). Η αλήθεια είναι ότι πέρα από τις πόρτες και το καπό το υπόλοιπο είναι αξιοπρεπέστατο από θέμα χρώματος απλά σκέφτηκα ολική για να είναι πιο ομοιόμορφο. Μου αρέσει πάντως η ιδέα σου να αλλάξω μόνο τις πόρτες. Από την ηλιοροφή σίγουρα μπαίνουν νερά προπάντων όταν βρέχει πολύ με αέρα οπότε και παίρνει κλίση η βροχή και χώνεται κάτω από το λάστιχο. Όσο αναφορά τον κινητήρα K-series γενικά από ότι έχω διαβάσει στα ελληνικά forums τον έχουν βγάλει μάπα αλλά στο εξωτερικό λένε ότι είναι από το 89 μέχρι το 2001 είναι διαμάντι ή τουλάχιστον καλός. Τι να πω δεν γνωρίζω ο ίδιος όπως προανέφερα.

Αν τελικά αποφασίσω να προχωρήσω σίγουρα θα κάνω μια παρουσίαση! :D...αργότερα φυσικά θα ξανακάνω άλλη μια παρουσίαση για όταν θα το έχει ρίξει σε χαντάκι η κοπελιά...

JohnnybOlsi
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 203
Εγγραφή: Δευ Σεπ 19, 2011 12:24 pm
Τοποθεσία: Πυργος
Επικοινωνία:

Re: Ανακατασκευή rover 216 si 1997

Δημοσίευση από JohnnybOlsi »

:wellcome:
Εικόνα
Sli 1.4 103 PS stock

andreas
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
Τοποθεσία: Eyboia
Επικοινωνία:

Re: Ανακατασκευή rover 216 si 1997

Δημοσίευση από andreas »

καλως ηρθες φιλε!
Βαλε μερικες φωτο απο το αυτοκινητο να παρουμε μια ιδεα,
να σε βοηθησουμε.
εγω στην θεση σου θα εφτιαχνα τις πορτες μονο απο εξωτερικα για
οικονομια αλλα και μεχρι να του παρει τον αερα η κοπελια σιγουρα θα το ακουμπησει και καπου σε παρκαρισμα κλπ.και ψαξε με τον φανοποιο απο που περασε νερο μεσα.
κανε ενα καλο σερβις στον κινητηρα,αναρτηση φρεσκια,φρενα και λαστιχα για αρχη.

saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: Ανακατασκευή rover 216 si 1997

Δημοσίευση από saikoe39 »

Φιλε εχει μεγαλη σημασια να ξερεις τι πραγματικά θες...
Και εγω απο το Σεπτέμβρη ξανα φτιαχνω απο την αρχη το δικο μου...214si του 92....!
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες