Rover με τα μπουνια ??

General board
Απάντηση
marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: Rover με τα μπουνια ??

Δημοσίευση από marbin »

εγω παντωσ σε καταλαβα απολυτωσ.δεν ξερω για αλλα παιδια.
και για να σου ξαναεξηγησω μαλλον γιατι ουτε εσυ πρεπει να με καταλαβεσ αυτα κανεισ δεν υπογραφει
οτι θα γινουν ετσι και αλλιωσ σε εναν k series και οχι σε ενα vti.
μπορουν καλιστα να γινουν και σε ενα vti μπορει και χειροτερα.
σε μενα παντωσ εδω και 16 χρονια δεν γιναν.σε αλλον μπορει και σε καποιον αλλο οχι.
αυτο εννοω.δεν ειναι ολα τα rover ιδια οπωσ δεν ειναι και ολα τα honda ιδια.
και εαν καποιοσ πηγαινε απο την αρχη το αυτοκινητο του σε γνωστη στα rover και απλα του αλλαζε το θερμοστατη απο τον πλαστικο καφε στον μεταλλικο μπλε και δεν ελλιωνε να κολλαει και να σηκωνει θερμοκρασιεσ δεν θα ειχε καψει μπορει και
ποτε φλατζα γιατι καταρχην τα rover απο αυτον τον θερμοστατη την πατησαν τα περισσοτερα.

για μενα δεν ειχαν τα rover-mg προβλημα.
περισσοτερο προβλημα ηταν οι μηχανικοι που ασχοληθηκαν μαζι τουσ χωρισ να εχουν τισ καταληλεσ γνωσεισ και χωρισ
να ξερουν που πραγματικα πονανε αυτα τα αυτοκινητα για να κανουν τισ καταλληλεσ αλλαγεσ για να μην ερθουν τα
χειροτερα.

ακομα και τωρα.ασ μου πει καποιοσ ποσοι ειναι πραγματικα αυτοι τη στιγμη στην ελλαδα οι μηχανικοι που ξερουν να κανουν βελτιωση ακομα και σωστο servis σε rover.2-3?αυτο τα λεει ολα.


εγω δυο φορεσ πηγα το αμαξι μου σε μηχανικο εκτοσ rover γιατι καποιοι καλοθελητεσ με πρηξαν πηγαινε το αλλου
ειναι ακριβα σε δαγκωνουν σε κανουν και κοντεξα να παρω το αμαξι στο χερι.και τελικα το ξαναπηγα εκει με
σκυμενο κεφαλη απλα και μονο για να μου επαναφερει το αμαξι.

εδω καλα καλα ουτε μπουζι ξερουν να βαλουν οι περισσοτεροι στα rover.

αυτοσ ο απιστευτοσ που το ειχα παει τοτε μου εβαλε τα τετρακινθα τοτε δεν θυμαμαι BOSH ηταν γιατι ελεγε οτι ηταν
τα καλυτερα και το αμαξι κοντεξε να τα δει ολα.

απλα οι hondakιdes σταθηκαν περισσοτερο τυχεροι γιατι υπηρχαν μηχανικοι με γνωσεισ στα ιαπωνικα μοτερ γιαυτο
και δεν τουσ βγηκαν τα χειροτερα.

γιατι ο καλοσ μηχανικοσ δεν πρεπει μονο να φτιαχνει αλλα και να προλαβαινει ενα μελλοντικο προβλημα.

:bow: rover-mg :bow:

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Rover με τα μπουνια ??

Δημοσίευση από R414 »

Δεν θες να το παραδεκτεις απο μενα που σου λεω σε 2 χρονια μεσα ακινητοποιω για μεγαλο διαστημα 2 rover..
Δεν θες να πιστεψεις ουτε το φιλο Κωστα με το 200αρι που εχει ριξει οσα λεφτα οσο εχει evo..
Δεν θες να παραδεκτεις μια λυπηρη αληθεια που ειναι παγκοσμια αποδεκτη για αναξιπιστο και προβληματικο κινητηρα μιας εταιριας που χαντακωσε τα καταπληκτικα σασι απο πολλες οψεις.
Ναι μπορει να συμβει και στα καλυτερα αμαξια αλλα ποσα honda θα δεις με τοσο θεματα σε μοτερ οπως αυτο το foroum?2/10??
Rover τα μισα με πολυυυ αισιοδοξια...
Δικαιωμα σου πασο αλλα οπου πεις rover η συνωνυμη λεξη ειναι καμενη φλατζα και προβληματα-προβληματα-προβληματα...
Μαλλον το δικο σου rover ειναι λαχειο δεν εξηγειται αλλιως φιλε μου..
Υ.γ Οσο για τα συνεργεια και τους μαστορες εχεις δικιο ειναι περιεργα αμαξια και οχι για ολους αλλα σε διαβεβαιω το δικο μου απο το 2001 που ηρθε Ελλαδα μονο σε εξειδικευμενο παει μεχρι και σημερα-πιστευω το ιδιο και του Κωστα..
Οποτε δικαιολογιες δεν υπαρχουν :down:

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Rover με τα μπουνια ??

Δημοσίευση από antonis132 »

marbin έγραψε:δεν νομιζω οτι ολοι οι κατοχοι rover-mg στον κοσμο εχουν προβλημα φλατζασ η αξιοπιστιασ.ορισμενοι μπορει οχι ομωσ ολοι.δεν σημαινει οτι οποιοσ εχει rover-mg ειναι καθημερινα σε ενα συνεργειο.ενω ενασ αλλοσ που εχει honda πηγαινει μονο για λαδια καθε 5 χρονια.προσ θεου.

αυτο προσπαθω να πω αλλα καποιοι δεν θελουν να με καταλαβουν.ολα τα αυτοκινητα εχουν προβληματα και κανενα
δεν ειναι φουλ αξιοπιστο ωστε να αλλαζουμε μονο λαδια.θα ειχαν κλεισει ολεσ οι εταιριεσ ετσι που οπωσ ειναι γνωστο
απο τα servis κονομανε και οχι απο την πωληση καποιου μοντελου.ειναι ολα μηχανηματα και οπωσ ειναι γνωστο ολα
χαλανε και ολα μα ολα βελτιωνονται.χρημα να υπαρχει.

εγω παντωσ εαν υπηρχε η rover ακομα παλι rover θα επαιρνα.δεν θα με χαλαγε καθολου ενα zr του 2014.
:bow: rover-mg :bow:
οι αλλες εταιρειες σε μια δεκαετια εχουν βγαλει 10-40 κινητηρες με διαφορετικο κωδικο κατασκευης οπως η vw ολα τα 1400κυβικα οπτικα φαινονται το ιδιο ομως σε ολα αλλαζει η σχεδιαση του θαλαμου καυσης, των βαλβιδων, της κεφαλης αλλα χρησιμοποιει και διαφορετικους προμηθευτες για εξαρτηματα οπως δαχτιλιδια πιστονιου και τσιμουχακια βαλβιδων και σε αλλα εκαιγαν λαδι εκ κατασκευης και αλλα οχι ακομη και μετα απο 200,000χλμ με σωστη συντηρηση και χωρις ξεσκισμα
αλλα τα ροβερ παντα εκαιγαν φλατζα σε ολο τον κοσμο ακομη και στην αγγλια που εχει ψυχροτερο κλιμα σε ολα εχει καψει φλατζα μετα απο καποια χρονια-χιλιομετρα, μια κοπα κινητηρες εβγαζε με ιδιο κωδικο 1_Κ4F κινητηρα και απλα εκανε υπερκυβισμο ειτε 1.4,1.6, 1.8 το ιδιο πραγμα θα γινεται
αν πλανιστει η κεφαλη, μπει φλατζα ΜΛΣ της κορτεκο και βιδες ελρινγκ, καθαριστει η επιφανεια του μπλοκ υποδειγματικα και τα χιτωνια να ειναι ολα στο σωστο υψος, με ταυτοχρονη συσφιξη των βιδων κεφαλης με εργαλειομηχανη οπως στο εργοστασιο, με θερμοστατη 82 και θερμικο διακοπτη 95-90 θα πλησιασει τα χιλιομετρα-χρονια οπως τον παιρνεις εργοστασιακα τον κινητηρα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος antonis132 την Τρί Φεβ 25, 2014 11:40 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα

Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: Απ: Rover με τα μπουνια ??

Δημοσίευση από Rover 214!!! »

Δηλαδή εγώ που άλλαξα φλατζα πριν 15.000 χιλιόμετρα να φοβάμαι? αυτό μου λέτε?

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Rover με τα μπουνια ??

Δημοσίευση από R414 »

antonis132 έγραψε:
marbin έγραψε:δεν νομιζω οτι ολοι οι κατοχοι rover-mg στον κοσμο εχουν προβλημα φλατζασ η αξιοπιστιασ.ορισμενοι μπορει οχι ομωσ ολοι.δεν σημαινει οτι οποιοσ εχει rover-mg ειναι καθημερινα σε ενα συνεργειο.ενω ενασ αλλοσ που εχει honda πηγαινει μονο για λαδια καθε 5 χρονια.προσ θεου.

αυτο προσπαθω να πω αλλα καποιοι δεν θελουν να με καταλαβουν.ολα τα αυτοκινητα εχουν προβληματα και κανενα
δεν ειναι φουλ αξιοπιστο ωστε να αλλαζουμε μονο λαδια.θα ειχαν κλεισει ολεσ οι εταιριεσ ετσι που οπωσ ειναι γνωστο
απο τα servis κονομανε και οχι απο την πωληση καποιου μοντελου.ειναι ολα μηχανηματα και οπωσ ειναι γνωστο ολα
χαλανε και ολα μα ολα βελτιωνονται.χρημα να υπαρχει.

εγω παντωσ εαν υπηρχε η rover ακομα παλι rover θα επαιρνα.δεν θα με χαλαγε καθολου ενα zr του 2014.
:bow: rover-mg :bow:
οι αλλες εταιρειες σε μια δεκαετια εχουν βγαλει 10-40 κινητηρες με διαφορετικο κωδικο κατασκευης οπως η vw ολα τα 1400κυβικα οπτικα φαινονται το ιδιο ομως σε ολα αλλαζει η σχεδιαση του θαλαμου καυσης, των βαλβιδων, της κεφαλης αλλα χρησιμοποιει και διαφορετικους προμηθευτες για εξαρτηματα οπως δαχτιλιδια πιστονιου και τσιμουχακια βαλβιδων και σε αλλα εκαιγαν λαδι εκ κατασκευης και αλλα οχι ακομη και μετα απο 200,000χλμ με σωστη συντηρηση και χωρις ξεσκισμα
αλλα τα ροβερ παντα εκαιγαν φλατζα σε ολο τον κοσμο ακομη και στην αγγλια που εχει ψυχροτερο κλιμα σε ολα εχει καψει φλατζα μετα απο καποια χρονια-χιλιομετρα, μια κοπα κινητηρες εβγαζε με ιδιο κωδικο 1_Κ4F κινητηρα και απλα εκανε υπερκυβισμο ειτε 1.4,1.6, 1.8 το ιδιο πραγμα θα γινεται
αν πλανιστει η κεφαλη, μπει φλατζα ΜΛΣ της κορτεκο και βιδες ελρινγκ, καθαριστει η επιφανεια του μπλοκ υποδειγματικα και τα χιτωνια να ειναι ολα στο σωστο υψος, με ταυτοχρονη συσφιξη των βιδων κεφαλης με εργαλειομηχανη οπως στο εργοστασιο, με θερμοστατη 82 και θερμικο διακοπτη 95-90 θα πλησιασει τα χιλιομετρα-χρονια οπως τον παιρνεις εργοστασιακα τον κινητηρα
Που να βρεθει το μηχανημα με τις κεφαλες για ολες τις βιδες? :shock:

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: Rover με τα μπουνια ??

Δημοσίευση από marbin »

εγω παντωσ παιδια μιλαω για το αμαξι μου.
αλλαξα κατοπιν συμβουλησ του μηχανικου το θερμοστατη του βεντιλατερ οπωσ σασ εγραψα παραπανω
μου εβαλε ο airκοντισιονασ μεγαλυτερο βεντιλατερ λογω οτι μαμα δεν ειχε κλιματιστικο και του εβαλα μετα και επιβαλοταν
ετσι και αλλιωσ και οταν τα εφτυσε το ψυγειο παλι κατοπιν εντολησ του μηχανικου εβαλα ενα μεταλικο μεγαλυτερων διαστασεων και μεχρι σημερα δεν εχω αλλαξει φλατζα παραμονο οταν εκανα ροικη στο καπακι.

δεν ξερω τι σημαινουν θερμοκρασιεσ κιασ εχει εξω 45 βαθμουσ ασ δουλευει φουλ το κλιματιστικο κιασ ειμαι κολημενοσ
στην κινηση μιση ωρα και να δουλευουν ολα τα παραπανω.τι να κανω δηλαδη.να το παραδεχτω ενω δεν μου εχει
συμβει?λιγο προσοχη θελουν και οι ασφαλειουλεσ εκεινεσ οι κιτρινεσ τετραγωνεσ πανω απο τον εγκεφαλο που ειναι.

τωρα για τησ βιδεσ τα μεταλλα που μου λετε και αλλα διαφορα μηχανολογικα σασ το εχω δηλωσει μηχανικοσ δεν ειμαι
γιαυτο και το φτιαχνω το αμαξι αλλου.αν ηταν θα το εκανα μονο σμου.εγω παντωσ με ολα τα παραπανω που
εχω βαλει βεντιλατερ θερμοστατη και ψυγειο εδωσα περιπου 280-300 δεν θυμαμαι ακριβωσ γιατι ειναι και αρκετα χρονια πριν και εχω ενα καρααξιοπιστο αμαξι που οπωσ λεει ο r414 πηγαινω μονο για λαδια και εαν θελω να βελτιωσω κατι.

ο καθενασ μιλαει για κατι περνωντασ παραδειγμα το αμαξι του.εσεισ λετε κακεσ κριτικεσ γιατι σασ εχουν συμβει
διαφορα εγω λεω καλεσ γιατι μου εχουν συμβει τα καλυτερα.ειναι απλα τα πραγματα.ουτε εγω θα αλλαξω γνωμη
αλλα ουτε και σεισ.

παντωσ επιμενω οτι θα ξαναεπαιρνα rover κιασ με λεει "λακαμα" οποιοσ θελει.ξερετε ποσουσ φιλουσ μου εχω πει εγω με
διαφορεσ μαρκεσ που με κοροιδευαν με το rover και τα εχουν δει ολα απο θεματα μηχανικα κιασ ειναι 7-8-9 χρονων
αυτοκινητα?γιαυτο λεω και επιμενω.

ΛΑΧΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ- γνωστη μηχανικο και υπευθυνο ιδιοκτητη.αυτο βεβαια ισχυει για ολεσ τισ μαρκεσ και οχι μονο για
τα rover.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Rover με τα μπουνια ??

Δημοσίευση από R414 »

marbin έγραψε:εγω παντωσ παιδια μιλαω για το αμαξι μου.
αλλαξα κατοπιν συμβουλησ του μηχανικου το θερμοστατη του βεντιλατερ οπωσ σασ εγραψα παραπανω
μου εβαλε ο airκοντισιονασ μεγαλυτερο βεντιλατερ λογω οτι μαμα δεν ειχε κλιματιστικο και του εβαλα μετα και επιβαλοταν
ετσι και αλλιωσ και οταν τα εφτυσε το ψυγειο παλι κατοπιν εντολησ του μηχανικου εβαλα ενα μεταλικο μεγαλυτερων διαστασεων και μεχρι σημερα δεν εχω αλλαξει φλατζα παραμονο οταν εκανα ροικη στο καπακι.

δεν ξερω τι σημαινουν θερμοκρασιεσ κιασ εχει εξω 45 βαθμουσ ασ δουλευει φουλ το κλιματιστικο κιασ ειμαι κολημενοσ
στην κινηση μιση ωρα και να δουλευουν ολα τα παραπανω.τι να κανω δηλαδη.να το παραδεχτω ενω δεν μου εχει
συμβει?λιγο προσοχη θελουν και οι ασφαλειουλεσ εκεινεσ οι κιτρινεσ τετραγωνεσ πανω απο τον εγκεφαλο που ειναι.

τωρα για τησ βιδεσ τα μεταλλα που μου λετε και αλλα διαφορα μηχανολογικα σασ το εχω δηλωσει μηχανικοσ δεν ειμαι
γιαυτο και το φτιαχνω το αμαξι αλλου.αν ηταν θα το εκανα μονο σμου.εγω παντωσ με ολα τα παραπανω που
εχω βαλει βεντιλατερ θερμοστατη και ψυγειο εδωσα περιπου 280-300 δεν θυμαμαι ακριβωσ γιατι ειναι και αρκετα χρονια πριν και εχω ενα καρααξιοπιστο αμαξι που οπωσ λεει ο r414 πηγαινω μονο για λαδια και εαν θελω να βελτιωσω κατι.

ο καθενασ μιλαει για κατι περνωντασ παραδειγμα το αμαξι του.εσεισ λετε κακεσ κριτικεσ γιατι σασ εχουν συμβει
διαφορα εγω λεω καλεσ γιατι μου εχουν συμβει τα καλυτερα.ειναι απλα τα πραγματα.ουτε εγω θα αλλαξω γνωμη
αλλα ουτε και σεισ.

παντωσ επιμενω οτι θα ξαναεπαιρνα rover κιασ με λεει "λακαμα" οποιοσ θελει.ξερετε ποσουσ φιλουσ μου εχω πει εγω με
διαφορεσ μαρκεσ που με κοροιδευαν με το rover και τα εχουν δει ολα απο θεματα μηχανικα κιασ ειναι 7-8-9 χρονων
αυτοκινητα?γιαυτο λεω και επιμενω.

ΛΑΧΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ- γνωστη μηχανικο και υπευθυνο ιδιοκτητη.αυτο βεβαια ισχυει για ολεσ τισ μαρκεσ και οχι μονο για
τα rover.
Απλα εισαι τυχερος μεχρι τωρα τπτ αλλο..

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Rover με τα μπουνια ??

Δημοσίευση από kostas200vi »

Το πρόβλημα σ' αυτό το μοτέρ είναι τα μέταλλα και χύτευση τους όσων αφορά μπλοκ και κεφαλή, ότι και να κάνεις κάποια στιγμή θα βγάλει φλάντζα και όταν αρχίσει δεν σταματάει εκτός κι αν αλλάξεις τα κομμάτια που ανέφερα παραπάνω, κι αυτά δεν τα βγάζω από το μυαλό μου έχω κάνει έρευνα για το συγκεκριμένο μοτέρ έχω επαφές με Άγγλους βελτιωτες που με βοήθησαν με το μοτέρ όπως ο Dave απο την Lotus Specialist o Leoni απο την Emerald και ο guru των k series Dave Andrews που βοήθησε στα μέγιστα με τις συμβουλές του ώστε να φτάσει το μοτέρ εδώ που έφτασε, οπότε όλα αυτά που αναφέρω δεν είναι τυχαία, και ακόμα και το δικό μου μοτέρ που είναι όλο σφυρήλατο (εκτός στροφάλου που αντέχει έως 8500 στφ/λ) έβγαλε φλάντζα από λανθασμένη συμπίεση 12+:1 και πίεση μια στο 1,9 bar και μια στο 1,5 βέβαια αναμενόμενο και όπως μου λέει και ο Dave "you 're fucking crazy" τώρα με συμπίεση 9,2:1 και πίεση οριακά και με ρίσκο στο 1,5bar υπάρχει φόβος για φλάντζα, ενώ φιλαράκι μου με μοτέρ Vag 1,8 με συμπίεση 9,4:1 με πρόγραμμα σηκώνει πίεση 1,9 bar άφοβα και χωρίς κανένα πρόβλημα.....η διαφορά αντοχής και αξιοπιστία των μοτέρ.... :despair:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover με τα μπουνια ??

Δημοσίευση από Tasos_7R »

12+ συμπίεση δούλευες ρε θηρίο?? :P Καλά πρέπει να πέταγε το αμάξι. Πάντως και τα VAG μη τα θεωρείς και πολύ αξιόπιστα, Κώστα. Για την ακρίβεια θα έλεγα ότι συνολικά (και όχι μιλώντας για ένα μοτέρ συγκεκριμένα) κατατάσσονται κάτω του μέσου όρου. Επίσης, εσύ που ψάχνεις τα τρελά άλογα έχε υπόψιν σου ότι αυτά τα μοτέρ είναι για μέχρι 400+ Ps. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ ότι δεν μπορούν να βγάλουν παραπάνω άλογα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Rover με τα μπουνια ??

Δημοσίευση από R414 »

Αν εννοεις vag συχρονα ειναι για κουπιδια επιηκως ολα σε seat,vw κλπ..
Τα καλα vag ηταν τα παλια s3 με πολυυ προοπτικες για καμποσα αλογα οπως επισης και τα συλλεκτικα αλλα δυσευρευα μοτερ που φοραγαν τα s1 ,s2.Αυτα μαλιστα.
Υ.γ Μα καλα 12 συμπιεση με ατμοσφαιρικη κεφαλη και συ πανω τι περιμενες να πηγαινει χωρις θεματα για καμια 20ετια? :shock:
Πρεπει να πυροβολαγε παντως...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες