Σελίδα 6 από 10

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 19, 2017 7:36 pm
από Tasos_7R
Καλορίζικο και καλοτάξιδο!! Να το χαίρεσαι!! Τι χρώμα το πήρες?? Βάλε και καμιά φωτογραφία να το θαυμάσουμε κι εμείς. ;)

Δεν έχει τύχει να οδηγήσω ποτέ ZR, αλλά σε δοκιμές που έχω διαβάσει όλοι λέγανε καλά σχόλια για την οδηγική του συμπεριφορά, οπότε πιστεύω δε θα απογοητευτείς. Και πραγματικά στις τιμές που τα δίνουν αυτή την εποχή, αγοράζεις πολύ αμάξι σε σχέση με τα λεφτά που δίνεις.

Σκοπεύεις να το βελτιώσεις σε θέμα ανάρτησης για trackdays??

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 19, 2017 8:09 pm
από marbin
Καλοριζικο και να το χαιρεσαι. :up:
Καλο, ομορφο εσωτερικα-εξωτερικα αυτοκινητο και πραγματικα πια κυκλοφορουν αρκετα πραγματακια και για
ατμοσφαιρικη και turbo βελτιωση.
Αν το βαλειs Μεγαρα και θεs παρεα...μιλα.Ονειρο και για μενα, καποια στιγμη να το δοκιμασω και γω το δικο μου οπωs και τον εαυτο μου σε καποια πιστα.
Βεβαια εμενα ειναι 200αρι αλλα...... :?:
Και παλι να το χαιρεσαι ;)

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 20, 2017 2:01 pm
από ANTKX
Καλορίζικο, να το χαρείς !!!

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 22, 2017 10:04 am
από johanndelta
Φωτο δε βαζω γιατι...ντρεπομαι! :oops: Εχει αυτά τα εμετικα στυλ-Lexus κωλοφαναρα και ευτυχως εχουν μαυρη μεμβρανη και τρώγονται καπως. Ομοιως μαυρες μεμβράνες μπροστα, οποτε τα φωτα είναι αχρηστα αν ο δρομος δεν εχει δημοτικο φωτισμο. Μαυρη ζαντουλα μαμα 17αρα διχως καπακια και γενικα κανενα σημα/ταμπελακι σε ολο το αμαξι,κοκκινες δαγκανες (ατςςςςς) όχι φλας/φωτα ομίχλης γιατι "εμποδανε" τη ψυξη των φρενων φαινεται και ευτυχως μου εδωσε τη σιτα μπροστα. Ειπαμε ομως, η τιμη ηταν τρομερη και όλα συγχωρούνται.
Το highlight βεβαια είναι τα λάστιχα 215/40 εμπρος και 225/45 πισω (θυμιζω 205/45 κανονικα), οποτε +100000000 points "καιγαμωσυνης" και +100000000 :flam: γιατι φυσικα βρισκουν στα πισω φτερα και τα εχουν ξεβαψει από κατω με αποτέλεσμα να θελουμε φανοποιο. Κριμα γιατι το υπολοιπο αμαξι είναι μια χαρουλα (λευκο), και μονο που ειδα ότι δεν θελω βαψιμο με χαροποιησε πολύ.
Α ναι, τελικο GROUP N πισω, για την απαραιτητη μακροσυρτη κλανια (σαν αυτή που ριχνεις αν τρως τροφιμα μονο από τα Lidl) πανω από τις 3000rpm. Μου εχει μεσα και ένα άλλο τελικο πιο φαρδυ, ευελπιστώ να ακούγεται καλυτερα.

Αφου σας ευχαριστησω για τα καλοριζικα, ωρα για ερωτήσεις:
1)Τι αμορτισέρ προτείνετε; (Κανονικα, αμα βελτιωθεί ξερω τι θα κανω, εχει homologation βλέπετε και το ψιλοσκεφτομαι, σε περιπτωση αναβιωσης του πρωταθλήματος ταχύτητας, αρκετα με τις ακροπολες με φωτοβολταϊκα του δεινοσαυρου ελληνα αγωνιζομενου)
2)Από ποιον ψωνιζετε ανταλλακτικα γενικα;
3)Εχει φτιαξει κανεις σας την ταπετσαρια οροφης και σε ποιον;

Αυτά τα ολιγα...Καναμε και το πρωτο μας trail brake χτες (κατά λαθος μωρε) ;) , μια χαρουλα...

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 22, 2017 7:53 pm
από Tasos_7R
johanndelta έγραψε:Φωτο δε βαζω γιατι...ντρεπομαι! :oops: Εχει αυτά τα εμετικα στυλ-Lexus κωλοφαναρα και ευτυχως εχουν μαυρη μεμβρανη και τρώγονται καπως. Ομοιως μαυρες μεμβράνες μπροστα, οποτε τα φωτα είναι αχρηστα αν ο δρομος δεν εχει δημοτικο φωτισμο. Μαυρη ζαντουλα μαμα 17αρα διχως καπακια και γενικα κανενα σημα/ταμπελακι σε ολο το αμαξι,κοκκινες δαγκανες (ατςςςςς) όχι φλας/φωτα ομίχλης γιατι "εμποδανε" τη ψυξη των φρενων φαινεται και ευτυχως μου εδωσε τη σιτα μπροστα. Ειπαμε ομως, η τιμη ηταν τρομερη και όλα συγχωρούνται.
Το highlight βεβαια είναι τα λάστιχα 215/40 εμπρος και 225/45 πισω (θυμιζω 205/45 κανονικα), οποτε +100000000 points "καιγαμωσυνης" και +100000000 :flam: γιατι φυσικα βρισκουν στα πισω φτερα και τα εχουν ξεβαψει από κατω με αποτέλεσμα να θελουμε φανοποιο. Κριμα γιατι το υπολοιπο αμαξι είναι μια χαρουλα (λευκο), και μονο που ειδα ότι δεν θελω βαψιμο με χαροποιησε πολύ.
Α ναι, τελικο GROUP N πισω, για την απαραιτητη μακροσυρτη κλανια (σαν αυτή που ριχνεις αν τρως τροφιμα μονο από τα Lidl) πανω από τις 3000rpm. Μου εχει μεσα και ένα άλλο τελικο πιο φαρδυ, ευελπιστώ να ακούγεται καλυτερα.

Αφου σας ευχαριστησω για τα καλοριζικα, ωρα για ερωτήσεις:
1)Τι αμορτισέρ προτείνετε; (Κανονικα, αμα βελτιωθεί ξερω τι θα κανω, εχει homologation βλέπετε και το ψιλοσκεφτομαι, σε περιπτωση αναβιωσης του πρωταθλήματος ταχύτητας, αρκετα με τις ακροπολες με φωτοβολταϊκα του δεινοσαυρου ελληνα αγωνιζομενου)
2)Από ποιον ψωνιζετε ανταλλακτικα γενικα;
3)Εχει φτιαξει κανεις σας την ταπετσαρια οροφης και σε ποιον;

Αυτά τα ολιγα...Καναμε και το πρωτο μας trail brake χτες (κατά λαθος μωρε) ;) , μια χαρουλα...
Μήπως το 'χε πάει στο pimp my ride ο προηγούμενος ιδιοκτήτης?? :P

Αν θες να μπαίνεις πίστα δε θα σου πρότεινα τίποτα λιγότερο από κίτρινα Koni ή Bistein σε συνδυασμό με ένα καλό ελατήριο (βέβαια δε ξέρω τι επιλογές έχεις για ελατήρια). Η καλύτερη λύση αν δε σε νοιάζει τόσο η άνεση στον δρόμο είναι coilover θα έλεγα. Βασικά, πρέπει να δεις που θα χρησιμοποιείς το αμάξι περισσότερο και να αποφασίσεις. Ένα μαλακό ελατήριο θα κάνει πολύ πιο άνετες τις καθημερινές σου μετακινήσεις, αλλά στην πίστα θα παίρνει κλίσεις το αμάξι. Αντίθετα μ' ένα πιο σκληρό ελατήριο θα χάνει πολύ σε άνεση, αλλά στην πίστα θα είναι τραπέζι.

Γενικά, θα σου πρότεινα να βάλεις μια ελαφριά 16αρα ζάντα στο μέλλον με 205 λάστιχο (για να μη σου πω 15αρα με 195). Θεωρώ ότι με τις 17αρες χάνει πολύ και δε νομίζω ότι στρίβει καλύτερα.

Την ταπετσαρία της οροφής μπορεί να στη φτιάξει οποιοσδήποτε ταπετσέρης πιστεύω, απλά ρώτα τιμές.

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 22, 2017 10:52 pm
από johanndelta
Ωρες-ωρες squip/γυφτ my ride το κοβω. Σε ολους τους αλλους μεχρι στιγμης αρεσει, οποτε εγω είμαι υπερβολικος και γραφω λογοπαιγνια ή απλα είναι ευγενικοι μαζι μου. :P Η αληθεια είναι ότι γενικα το ZR είναι ενα ωραιο αμαξι στο ματι και από μονο του αρκετα αγριο, οποτε ο,τιδηποτε άλλο μαλλον είναι πλεονασμος. Ευτυχως δεν εχουμε καμια "πινελιά" στο εσωτερικο, που ηταν και ο κυριος λογος που ηθελα το mk2 μιας και το παλιο ταμπλο είναι αθλιο εμφανισιακά... :oops:

Τεσπα, ειπαμε coilovers μονο για αγωνες, gaz/ohlins (οι δευτερες απ' τον καιρο που το 105αρι ετρεχε ενιαιο). Το θεμα είναι ότι σε οποιο online καταλογο αμορτισέρ εχω μπει δεν βγαζει καποιο κωδικο. (bilstein/kyb/monroe/koni/sachs). Φανταζομαι θα είναι κοινα με καποιο άλλο...

Γενικα είμαι κατά του tuning από την ωρα που εχεις ηδη τη γρηγορη εκδοση. Απλα μαζεύεις λεφτα για το επομενο μετα. :D

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 02, 2017 1:04 am
από nikolas
Αμορτισέρ μόνο Koni κίτρινα βγάζει αν δεν απατώμαι - τουλάχιστον αυτό ίσχυε στο 200άρι και νομίζω και το ZR mk1, περαιτέρω χαμήλωμα δε νομίζω ότι χρειάζεσαι, εναλλακτικά μόνο σε coil over.
Μοτερικά τα 150 είναι μια χαρά, αλλά αφού χτύπησες "φλέβα" αναφέροντας το 207 RC, να πω τη προσωπική μου γνώμη, πως η "αίσθηση" του turbo είναι άλλο πράγμα :D

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 02, 2017 6:12 pm
από R414
nikolas έγραψε:Αμορτισέρ μόνο Koni κίτρινα βγάζει αν δεν απατώμαι - τουλάχιστον αυτό ίσχυε στο 200άρι και νομίζω και το ZR mk1, περαιτέρω χαμήλωμα δε νομίζω ότι χρειάζεσαι, εναλλακτικά μόνο σε coil over.
Μοτερικά τα 150 είναι μια χαρά, αλλά αφού χτύπησες "φλέβα" αναφέροντας το 207 RC, να πω τη προσωπική μου γνώμη, πως η "αίσθηση" του turbo είναι άλλο πράγμα :D

Παντως το σιγουρο ειναι οτι τα μαμα ελατηρια απο zr160 γνησια ειναι καλυτερα απο εμποριου ακομα και χαμηλωματος
οσο για τα αμορτισερ ειναι θεμα γουστου

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 02, 2017 10:56 pm
από nikolas
Συμφωνώ ότι δεν υπάρχει λόγος να πειράξεις ελατήρια στο ZR

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 03, 2017 8:03 pm
από marbin
Γνωμη μου αφου θεs πιστεs trackdays και λοιπα...... ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ.
Οτιδηποτε αλλο για πιστα ειναι απλα για πεταμα.
Με απλα ελατηρια και αμορτισερ δεν νομιζω οτι μπορειs να κανειs και παρα πολλα
στο στησιμο ενοs αυτοκινητου, ποσο μαλλον οταν προοριζεται και για πιστα.

KW variant 2 :up: