ZR160
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
h[url]ttp://en.wikipedia.org/wiki/Honda_K_engine[/url]R414 έγραψε:Ιδιο μπλοκ ειναι integra-k20?
- Blademaster007
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 24, 2011 11:06 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Η πεμπτη γενια των Integra γνωστα και ως Integra type r DC5, φοραγαν την σειρα Κ απο τα διλιτρα μοτερ..μεχρι το 2004 αν δεν κανω λαθος φορα Κ20Α2-Α3 και απο το 2005 και το 2006 φοραγαν τον Κ20Ζ1!! η τεταρτη γενια τον Integra forage ta B18C!!andreas έγραψε:τα integra ειχαν Β18 και τα civic type-r Κ20
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Εγώ έλεγα για αυτό εδώ.... K20A JDM DC5
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Εφόσον ρίξεις τη συμπιεση λογω τουρμπο ποιο το νοημα να πληρωσεις παραπανω για K20A;kostas200vi έγραψε:Εγώ έλεγα για αυτό εδώ.... K20A JDM DC5
MG TF turbo...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Κάτσε να φτάσω στο σημείο να διαλέξω ποιο 2λιτρο και τότε το συζητάμε.Κώστας RWD έγραψε:Εφόσον ρίξεις τη συμπιεση λογω τουρμπο ποιο το νοημα να πληρωσεις παραπανω για K20A;kostas200vi έγραψε:Εγώ έλεγα για αυτό εδώ.... K20A JDM DC5
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 05, 2013 1:59 pm
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Λοιπον ειτε το πιστευετε ειτε οχι, την "απειλη" μου τελικα την εκανα πραξη και εδω και ενα μηνα περιπου ειμαι (μεχρι στιγμης) ενας ευτυχης κατοχος ZR 160. Οπως ακριβως το ηθελα (mk2), σε σχεδον αψογη εξωτερικη κατασταση και με λιγα km.
Εννοειται πως θελει αρκετα πραγματακια προτου αρχισουν τα "δεοντα" (Μερκουρηδες και Trackdays). Βεβαια ο,τι μα ο,τι και να βγαλει η σκανδαλωδως χαμηλη τιμη αγορας του το συγχωρει εκ των προτερων. ( Τελικα οντως αν ξερεις να περιμενεις θα ανταμοιφθεις καποτε σε αυτη τη ζωη )
Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι καθαρα σε επιπεδο μετακινησης και αυτο που βλεπω ειναι οτι σαφως ειναι ενα περισσοτερο '90s αυτοκινητο το οποιο αν το αγοραζα καινουργιο (κατι που δε συνεβη λογω τυχης τοτε) σιγουρα θα ημουν δυσαρεστημενος σε θεματα ποιοτητας. Ομως το μοτερακι πυροβολαει, τα φρενα μια χαρα και γενικα συγκρινομενο με το πρωην ΙΧ μου (SportKA) υπερεχει στα παντα περαν φινιρισματος.
Κατ εμε προκειται για ενα μαλλον παρεξηγημενο αυτοκινητο το οποιο εννοειται οτι υπολειπεται παρασαγγας των διλιτρων της εποχης του με τα οποια (κακως) συγκρινοταν και σε σχεση με την 150αλογη φουρνια του τοτε αφηνει μια καλυτερη αισθηση απο το Fiesta ST σε ο,τι αφορα το μοτερ που εκεινο επασχε και βεβαια θα ειναι πιο διασκεδαστικο στην οδηγηση απο το Colt CZT με το κωλοesp του (τα εχω οδηγησει και τα 2) για να εχετε μια ιδεα. Βεβαια το ibiza FR μπορει να πει κανεις οτι ειναι καλυτερο και ισως να εχει δικιο σαν συνολικο πακετο, αλλα δεν ειχε πεσει στα χερια μου.
Αρα ειναι μια γεφυρα (οδηγικα-επιδοσεις) αναμεσα στα 150αλογα και τα 200αλογα. Αν το δεις ετσι, ειναι μια χαρα. Βεβαια, το συμπερασμα αυτο ειναι ολιγον "εκ του ασφαλους" αφου σιγουρα βλεπεις ενα αυτοκινητο με αλλο πρισμα αν το εχεις παρει καινουργιο και με αλλο αν το εχεις παρει στο 1/10 της τιμης αυτης.
Ελπιζω να το χαρω οσο μεινει στα χερια μου, κατι που θα εξαρτηθει απο το αν θα αναστηθουν αυτοι οι ρημαδιασμενοι ελληνικοι αγωνες ταχυτητας. Μεχρι τοτε και με μεγαλη αποσταση για τον επομενο στοχο σε γρηγορο ΙΧ (207 RC phase 2), ο δρομος ειναι μακρυς...
Πρωτες επισκεψεις σε Μεγαρα και Σερρες απο φθινοπωρο. Θα ενημερωσω για χρονους. Θα ειναι ενδιαφερον μιας και δεν εχουμε γενικα δειγματα.
Εννοειται πως θελει αρκετα πραγματακια προτου αρχισουν τα "δεοντα" (Μερκουρηδες και Trackdays). Βεβαια ο,τι μα ο,τι και να βγαλει η σκανδαλωδως χαμηλη τιμη αγορας του το συγχωρει εκ των προτερων. ( Τελικα οντως αν ξερεις να περιμενεις θα ανταμοιφθεις καποτε σε αυτη τη ζωη )
Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι καθαρα σε επιπεδο μετακινησης και αυτο που βλεπω ειναι οτι σαφως ειναι ενα περισσοτερο '90s αυτοκινητο το οποιο αν το αγοραζα καινουργιο (κατι που δε συνεβη λογω τυχης τοτε) σιγουρα θα ημουν δυσαρεστημενος σε θεματα ποιοτητας. Ομως το μοτερακι πυροβολαει, τα φρενα μια χαρα και γενικα συγκρινομενο με το πρωην ΙΧ μου (SportKA) υπερεχει στα παντα περαν φινιρισματος.
Κατ εμε προκειται για ενα μαλλον παρεξηγημενο αυτοκινητο το οποιο εννοειται οτι υπολειπεται παρασαγγας των διλιτρων της εποχης του με τα οποια (κακως) συγκρινοταν και σε σχεση με την 150αλογη φουρνια του τοτε αφηνει μια καλυτερη αισθηση απο το Fiesta ST σε ο,τι αφορα το μοτερ που εκεινο επασχε και βεβαια θα ειναι πιο διασκεδαστικο στην οδηγηση απο το Colt CZT με το κωλοesp του (τα εχω οδηγησει και τα 2) για να εχετε μια ιδεα. Βεβαια το ibiza FR μπορει να πει κανεις οτι ειναι καλυτερο και ισως να εχει δικιο σαν συνολικο πακετο, αλλα δεν ειχε πεσει στα χερια μου.
Αρα ειναι μια γεφυρα (οδηγικα-επιδοσεις) αναμεσα στα 150αλογα και τα 200αλογα. Αν το δεις ετσι, ειναι μια χαρα. Βεβαια, το συμπερασμα αυτο ειναι ολιγον "εκ του ασφαλους" αφου σιγουρα βλεπεις ενα αυτοκινητο με αλλο πρισμα αν το εχεις παρει καινουργιο και με αλλο αν το εχεις παρει στο 1/10 της τιμης αυτης.
Ελπιζω να το χαρω οσο μεινει στα χερια μου, κατι που θα εξαρτηθει απο το αν θα αναστηθουν αυτοι οι ρημαδιασμενοι ελληνικοι αγωνες ταχυτητας. Μεχρι τοτε και με μεγαλη αποσταση για τον επομενο στοχο σε γρηγορο ΙΧ (207 RC phase 2), ο δρομος ειναι μακρυς...
Πρωτες επισκεψεις σε Μεγαρα και Σερρες απο φθινοπωρο. Θα ενημερωσω για χρονους. Θα ειναι ενδιαφερον μιας και δεν εχουμε γενικα δειγματα.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες