MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!
Θέλω και εγώ..αλλά δε με βλέπω να έχω χρήμα για καιρό ακόμα..!!! Και με 8.71 που με πλήρωσε ο στρατός..μάλλον ούτε βενζίνη δε θα βάλω..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 477
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 04, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Ιλιον Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!
Πηρατε αυξηση εεεεεε;;;;;;;;;;nikolas έγραψε:Και με 8.71 που με πλήρωσε ο στρατός..
Εμεις παιρναμε 8,60
http://www.facebook.com/TopotheteseisPh ... Systematon" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!
Tυχερε.... εγώ έπαιρνα 450 δρχnikolas έγραψε:Θέλω και εγώ..αλλά δε με βλέπω να έχω χρήμα για καιρό ακόμα..!!! Και με 8.71 που με πλήρωσε ο στρατός..μάλλον ούτε βενζίνη δε θα βάλω..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!
Στρατός/λεφτά αστα να πάνε 750 ευρώ βάλε το μήνα πάνω κάτω επι 12 πόσα βγάινουν?
Οσο ποιο πολλές εξόδους έχεις χειρότερα είναι στην τελική
Οσο ποιο πολλές εξόδους έχεις χειρότερα είναι στην τελική
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!
Επειδή όμως βγαίνουμε σχετικά με την μετατροπή στο MGF ας συνεχίσουμε το θέμα του στρατού εδώ viewtopic.php?f=24&t=3511" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!
Επιστροφή στο θέμα μας Ναι λέει μέσα το άρθρο οτι¨:
ο Chris κατάφερε το απίστευτο τοποθετήθηκε ο κινητήρας στο εσωτερικό χωρις να επηρρεαστεί ο χώρος αποσκευών. Ενισχύθηκε το subframe(υποπλαίσιο στα ελληνικά?) και τοποθετήθηκε ενα μικρότερο ρεζερβουαρ. Μιας και ο V6 παράγει ζέστη, εκανε μια πατέντα μεταφέροντας το φίλτρο λαδιου μπροστα (για να μπορει να αλλαχτει πιο εύκολα) καθως τοποθέτησε μπροστα επίσης ενα ψυγέιο λαδιού. Τοποθετήθηκε πίσω απο τον radiator. Ετσι φιλτραρισμένο και κρύο επιστρεφει το λάδι πίσω στην μηχανή. Τοποθετήθηκαν μεγαλύτεροι ανεμιστήρες ψύξης. Εγινε chip tuning και μετρήθηκαν 205bhp@5500rpm και 260Nm ροπής στις 4000rpm. Επιασε στο αυτοκινητόδρομο 145 μιλια την ώρα, σκέφτεται να του βάλει εξατάχυτο σαζμάν. Φοραει το κλασσικο PG1 μαμά. Ο Chris είναι περήφανος για το project του και πιστευει οτι κάτι που κατάφερε αυτός σε 8 μήνες μόνος του θα μπορουσε να το καταφέρει και η MG-Rover αν ήταν πιο θαραλλέα. Οδήγησε Boxter 2.7 και δεν του φάνηκε ναναι γρηγορότερη απο το MG του. Ο Chris όποτε πάει σε events έχουν όλοι ξετρελαθει να τον ρωτούν τι έκανε και πώς.
SPECIFICATION
ENGINE: Rover 2.5-litre KV6 unit, Siemens 2000 engine management system (remapped) with wiring modified to fit MGF harness. Sump modified to fit subframe, new engine mountings, front mounted oil cooler with remote oil filter, uprated radiator with twin cooling fans
TRANSMISSION: Standard MGF PG1 gearbox
and driveshafts
BODY: Front engine bay bulkhead cut away to clear front bank of cylinders. Access panel cut into rear bulkhead for access to rear bank of spark plugs
FUEL SYSTEM: Custom made alloy fuel tank manufactured to fit with modified bulkhead
SUSPENSION: Rear subframe modified to clear exhaust manifold and strengthened. Both front and rear subframes solid mounted to body. Lowered suspension knuckles, uprated dampers, poly bushes throughout and Hydragas units pressurised independently
BRAKES: AP Racing 304mm front discs and
calipers. Standard rear brakes and ABS
WHEELS/TYRES: Trophy 160 16in alloy
wheels with 195/45 ZR16 (front) and
215/40 ZR16 (rear) tyres‘
....ωραίος ο τύπος που το τόλμησε και είχε και τις γνώσεις να το κάνει ολοκληρωμένο ....καλα το φαντάζεστε να οδηγάς και να έχεις εναν εξακύλινδρο στην πλάτη σου ενώ κινείσαι
ο Chris κατάφερε το απίστευτο τοποθετήθηκε ο κινητήρας στο εσωτερικό χωρις να επηρρεαστεί ο χώρος αποσκευών. Ενισχύθηκε το subframe(υποπλαίσιο στα ελληνικά?) και τοποθετήθηκε ενα μικρότερο ρεζερβουαρ. Μιας και ο V6 παράγει ζέστη, εκανε μια πατέντα μεταφέροντας το φίλτρο λαδιου μπροστα (για να μπορει να αλλαχτει πιο εύκολα) καθως τοποθέτησε μπροστα επίσης ενα ψυγέιο λαδιού. Τοποθετήθηκε πίσω απο τον radiator. Ετσι φιλτραρισμένο και κρύο επιστρεφει το λάδι πίσω στην μηχανή. Τοποθετήθηκαν μεγαλύτεροι ανεμιστήρες ψύξης. Εγινε chip tuning και μετρήθηκαν 205bhp@5500rpm και 260Nm ροπής στις 4000rpm. Επιασε στο αυτοκινητόδρομο 145 μιλια την ώρα, σκέφτεται να του βάλει εξατάχυτο σαζμάν. Φοραει το κλασσικο PG1 μαμά. Ο Chris είναι περήφανος για το project του και πιστευει οτι κάτι που κατάφερε αυτός σε 8 μήνες μόνος του θα μπορουσε να το καταφέρει και η MG-Rover αν ήταν πιο θαραλλέα. Οδήγησε Boxter 2.7 και δεν του φάνηκε ναναι γρηγορότερη απο το MG του. Ο Chris όποτε πάει σε events έχουν όλοι ξετρελαθει να τον ρωτούν τι έκανε και πώς.
SPECIFICATION
ENGINE: Rover 2.5-litre KV6 unit, Siemens 2000 engine management system (remapped) with wiring modified to fit MGF harness. Sump modified to fit subframe, new engine mountings, front mounted oil cooler with remote oil filter, uprated radiator with twin cooling fans
TRANSMISSION: Standard MGF PG1 gearbox
and driveshafts
BODY: Front engine bay bulkhead cut away to clear front bank of cylinders. Access panel cut into rear bulkhead for access to rear bank of spark plugs
FUEL SYSTEM: Custom made alloy fuel tank manufactured to fit with modified bulkhead
SUSPENSION: Rear subframe modified to clear exhaust manifold and strengthened. Both front and rear subframes solid mounted to body. Lowered suspension knuckles, uprated dampers, poly bushes throughout and Hydragas units pressurised independently
BRAKES: AP Racing 304mm front discs and
calipers. Standard rear brakes and ABS
WHEELS/TYRES: Trophy 160 16in alloy
wheels with 195/45 ZR16 (front) and
215/40 ZR16 (rear) tyres‘
....ωραίος ο τύπος που το τόλμησε και είχε και τις γνώσεις να το κάνει ολοκληρωμένο ....καλα το φαντάζεστε να οδηγάς και να έχεις εναν εξακύλινδρο στην πλάτη σου ενώ κινείσαι
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 477
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 04, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Ιλιον Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!
Παρτε το μοτερ που δινει το παιδι και καντε αυτο.
http://www.facebook.com/TopotheteseisPh ... Systematon" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 10:29 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!
πολυ καλη μετατροπη μ'ενα βασικο μειονεκτημα ομως:
The KV6 190ps engine weighs in at 150kg: the unit is approximately 40% heavier than the K4VVC. Worse, the weight distribution and centre of gravity: the impact upon handling could be dramatic thanks to the way that centre of gravity impacts upon weight shifts under braking and cornering...
που σημαινει οτι αλλαζεις ολοκληρωτικα την γεωμετρια του αυτοκινητου και ειδικα σε κεντρομηχανο τα πραγμτα σοβαρευουν αφου το θεμα ασφαλεια θελει ιδιαιτερη προσοχη.
The KV6 190ps engine weighs in at 150kg: the unit is approximately 40% heavier than the K4VVC. Worse, the weight distribution and centre of gravity: the impact upon handling could be dramatic thanks to the way that centre of gravity impacts upon weight shifts under braking and cornering...
που σημαινει οτι αλλαζεις ολοκληρωτικα την γεωμετρια του αυτοκινητου και ειδικα σε κεντρομηχανο τα πραγμτα σοβαρευουν αφου το θεμα ασφαλεια θελει ιδιαιτερη προσοχη.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!
Otan kanoume metatropes panta prepei na proexei i asfaleia opos eipe o filtatos gt an einai na kanoume to amaksi 200-400 hp kalitero kai se mia stofi logo kakou kentrou varous na pame stou xantaki asta na pane
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 10:29 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!
PaNoSGR έγραψε:Otan kanoume metatropes panta prepei na proexei i asfaleia opos eipe o filtatos gt an einai na kanoume to amaksi 200-400 hp kalitero kai se mia stofi logo kakou kentrou varous na pame stou xantaki asta na pane
+1
γι αυτο θελει τρελη μελετη η ολη υποθεση πριν ξεκινησει καποιος να το επιχειρησει
εκτος αν ο αγγλος το εχει λυσει αυτο το προβλημα και υπαρχουν δοκιμασμενες οδηγιες
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες